bezuvjetnaljubav

19.01.2008., subota

Ruka nade

I tako u svoj toj borbi umjesto da budem ratnik svjetla
spotakoh se i pade kao da me stigla neka kletva.
Samo mi mrak na oci pade i sve se zacrni oko mene
umjesto da zracim svjetlo pojavise se neke sjene.
I ode ja sve dalje i dalje u srcu samo zar tinja mala
poceo shvacati da je opasno nije sala.
I tako nekako umoran od rata za dobro i izgubivsi vjeru
upoznah drugu stranu sebe moju losu sferu.
I dok prebivah u toj nocnoj mori
zacuh neki glas kako zbori.
Ako se nadjes pod crnom vodom i nemos da se snadjes
ne sazaljevaj sam sebe nisi se utopio ali hoces ak ne izadjes.
I vidjeh odjednom neku ruku kako mi se za pomoc pruza
nisam znao dal je to lotusov cvjet ili bijela ruza.
Vidio sam samo da je srce od safira bilo
tjelo od cvjetnih latica a lice je krilo.
Uhvatio sam se za tu ruku nade i osjetio moc
kako svjetlost iz nje struji meni u pomoc.
Zar u srcu pocela da jaca i vatra da gori
isplivah uz pomoc safirne djeve i prestade mora da me mori.
I hvala joj jos na kraju sto mi dade topli zagrljaj kao pratnju
to mi je dalo jos jacu snagu i ugasilo patnju!

<< Arhiva >>