bez obrva

srijeda, 29.03.2006.

KOKA 2: PROLJEĆE

dobro jutro. jao jao što li me ovo proljeće fino sredilo. neprestano šmrcam. vrti mi se u glavi. jedva hodam. ali ajde, još uvijek se ševim. vani je tako lijepo da mi se bljuje od tog proljeća. leptirići, bubice, curice u rozom, kosa im leprša na laganom povjetarcu. tipovi se znoje. svi se nešto smiješe, svima je sad pao kamen sa srca. svi šetaju psa, svi idu na kavu, svi su puni poleta. poserem se ja na to. zuji mi u ušima, žedna sam stalno, uznojiš se kao svinja, ten ti je u komi, čarape te svrbe. pušiš cigaretu do stanice i gledaš ravno. dođeš na stanicu a već si znojan. uđeš u smrdljivi tramvaj i umreš. sad me to upravo čeka. idem na kavu kod frendice. do tamo ću umrijet.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 11:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>