bez obrva

petak, 06.01.2006.

vrnula san se

dobro večer narode, evo mene opet u malograđanštvini. vratih se iz lepog belog zagreba. provedoh lijepih 11 dana. većinu vremena provela sam u toplom krevetu, pušeći neprestano i jedući fine poslastice što ih je spremao zadovoljavač mojih sexualnih želja. kako gospodin izvrsno kuha probala sam zanimljive kombinacije. posebno su bile fine kiflice s šunkom. brzo & fino. jučer sam tako probala jedinstvene tortille. crveni, normalni grah. pa malo kukuruza i mljevenog mesa začinjenog s puno češnjaka. ma joj. udebljah se kao prase. a i ovako sam dovoljno punašna. ali sve će to da leti dolje. i onda idem u balerine. a sada o mojoj omiljenoj temi - SEXU. nisam ni znala ali ja stvarno volim pušiti kitu. ovih par dana neprestano mi je bila u ustima. nisam mogla odoljeti tom malenom biću. ovaj, velikom. osim pušenja, zavoljela sam i muški anus. koka mi je objasnila da to muškarce napaljuje. osobito lizanje. i probala sam. lizala sam i lizala a on je urlicao od sreće. eto, zavoljela sam tako u lizanje šupčića. naravno prije samog lizanja potrebno je temeljito sapunjanje spomenutog mjesta, inače postoji velika mogućnost da se ispovraćate ili ostanete bez čistog zraka. također su mi nakon ovog povratka iz metropole postale nejasne žene koje nikad ne doživljavaju orgazam. ja ne znam kako mi se to dogodilo ali ja svaki put svršim. nevjerovatno. a nije da me prije nisu tipovi maltretirali i dandanas im ne vjerujem. još me muči samo jedna stvar kod sexa. ne koristim nikakvu zaštitu i to me malo plaši. iskreno ni ne da mi se svaki mjesec biti u strahu, ali strah me tog pičkokopača. nezrelo za jednu zrelu djevojku ali tako je zasad. koka me nagovara da odem, a na kraju, naravno i hoću. danas u busu za doma ne znam da li sam bila sretna ili ne kad sam shvatila da sam dobila stvari. a jutros je skoro pa skroz svršio u mene. ma joj!i sada sam eto došla natrag. u ponedjeljak moram na fax obavljati seminare, ali zato opet idemu zg. u srijedu. naime mama od zadovoljavača mojih sexualnih nagona me želi upoznati, a kako dolazi vrlo rijetko u hrvatsku moram to obaviti. užasno me strah te gospođe. pa kako ću ja s njom i o čemu ću pričati? znam da ću se snaći, ali me strah! pa ta veza ide prebrzo i preozbiljno. zbunjena sam malo. neki dan smo obilazili salone namještaja gdje smo tražili krevet, a gospon mi je poklonio i prsten. naravno on ga naziva zaručničkim! i jedva čeka da kaže mami kako smo se mi zaručili. znam ja da je to u polušali ali ipak me strah! idem ja sad malo pričati sa kokom.
- 21:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>