Par sličica





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


29.09.2006., petak

RinGe rinGe JaJa...

Evo pipl došao je i taj dan, dan da ja napišem svoj 1. post na ovom prekrasnom blogu. I to baš kad mi je rođendanparty. Da, da 19 godina prošlo je kao 17, a još se sjećam svojih prvih dana na ovome svijetu: U Jugoslaviji novi faraon zasjedne na prestolje. Od vremena Josipovih djeca su Lovranska postala narod moćan i brojan pa se kralj uplaši da će preplavit njegovu zemlju. "Moramo poduzet svaku mjeru opreza protiv njih", reče faraon svojim savjetnicima. Kao prvo faraon zapovijedi da se s Lovrancima postupa kao s robovima, te ih prisili na to da kao Bosanci koji slušaju cajke grade ceste. Tada donese odluku da se svako muško dijete koji rodi Lovranka smjesta usmrti ili napije!
Tako je i moja majka rodila muško djetešce(to bi trebao biti ja). I ona i moj otac bili su presretni zbog toga pa odluše spasiti svoga sina od okrutne kazne faraonove. Prva 3 mjeseca majka je uspjevala skrivati me u kući. No doskora "ono" postane preveliko da bi ga se moglo skriti i žena uvidje da me neće moći zadržati. Teška srca načini koljevku od osušene konoplje (nije njoj bilo žao mene nego konoplje) i načini je nepropusnom pomoću smole i ilovače. Zatim polože mene u košaru i sakri me u Lovranskom mandraću.
Doskora va mandrać dođe kći od onog prvog faraona (Josipa) u pratnji svojih sluškinja da se okupa. Kad je ugledala koljevčicu, ona pošalje jednu od svojih djevojaka da je donese. Kad je princeza nježno podigla poklopac djetešce počne plakati i plač gane princezino srce. "Bit će to lovransko dijete", reče ona. U tom trenutku primakne joj se dječakova sestra i kljanjajući se ponizno upita može li biti od bilo kakve pomoći. "Akko mi dopustite, ja ću među lovranskim ženama naći jednu koja će se pobrinuti za dijete", reče djevojka. PRincezu tahj prijedlog oduševi pa djevojka hitro potrči kući i dovede svoju majku. Princeza je bila sretna kad joj žena pristane pomoći, te ju bogato i nagradi. Tako da sam skoro normalno živio sve do svog 18.tog rođendana.
A na moj 18- ti rođendan mi se ukazao Bog, ali ne onaj u kojeg ne vjerujem, nego ovaj drugi u kojjeg vjerujem. Iznenada mi se Gospod pojavi usred ciklame koja je plamtila u ognju. Gledajući plamenove koji su plamsali i pucketali u lišću, Luka opazi da cvijet gori, ali u plamenu ne izgara. burninmad Tada začuje glas Božji kako ga doziva: "Luka, jesi li ti taj piroman koji je zapalio ciklamu malu?!" "Ne", odgovorim ponizno i pokorno. Zatim će meni Bog: "Dobro onda. Sve ovo što smo zabilježili ne može na dušu naroda pasti kao tiha rosa! Previše je drastično, epsko i junačko, poručuje se šamarima a ne namigivanjem. Lovranci nisu tu da maze nego da jebu u guzicu!"
I tada je počela velika revolucija za osamostaljenje Lovranskih Sjedinjenih Država! (LSD, LSD, LSD, LSD, LSD, LSD!!!!!)

A sad Rasplet. Jednog su dana mali dječak Hatz i njegova djevojka Đulijana šetali šumom, kad odjednom ugledaju malu krassnu kućicu u obliku udice! I oni onako glupi su se brzo i lakomo zakačili za tu udicu, kad odjednom izađe Pishta i reče ponosno: "Uhvatio sam ribu od 500kila!"
----The end----

Pozdravljam 46 ljudi: pozzdraff
headbangheadbanggreedygreedythumbupcerek
hrvatskahrvatskaludwavewavewavewavesmokin
smokinpartypartypartypartycoolsmijehnut

- 10:02 - Poseri (15) - Pojedi - #

28.09.2006., četvrtak

JadaN! poput zrele mrkve usred uzarenog sunca

Sigurno se pitate kako tako rano pisem post?
nikad se ne dizem prije 12 , danas sam bio na kontroli u bolnici i jos 2 tjedna ne skidam ovo SRANJE!
Znaci 6 tjedana sve skupa se nisam nit cu moc pocesljati sa Desnom rukom.
Sve je JADNO:
-4 tjedna nisam treniro + 2 tjedna = 6 tjedne nista
-4 tjedna nisam kliko sa misem + 2 tjedna = 6 tjedna nista (odnosi se na komp a i na misa , preso sam u ljevake)
-4 tjedna nisam dobar + 2 tjedna = 6 tjedna nista (jos 2 tjedna cu bit zlocest i razdragan)
a da bi stvar bila super jucer u 2 ujutro ugasim komp i sve a stara mi nesh drkala po sobi i ostavila torbu do kreveta i spicko sam se ko picka natuko koljeno i zamalo upiskio u gace od JADA...
Al dobro nije sve to tako crno i JADNO , uvjek procitam neku pricu sa bloga pa mi se raspolozenje znatno popravi...
Slijedi prica :

Ptica tezi 800grama , 2 radoznala prijatelja krenuli su u shumu u potragu za nadobudnim pticama.
Bio je to dan kao i svaki drugi , spavali su u satoru , snimali ptice i stavljali ih na vage..no jednog jutra probudili su se a ptica u sumi nije bilo?sada vi meni komentirajte zasto?pa cu ja sljedeci cetvrtak napisati pricu a i vidjet cu tko je bio najblizi iskrivljenoj istini ... Pozdravljam sve mucenike i mucenice ..budite mi zreli,svjezi i neubrani do sljedeceg cetvrtka...Vidimo seeeewavewavewavewave

Rinma

- 10:22 - Poseri (19) - Pojedi - #

27.09.2006., srijeda

Zasto pokusati biti glup ako vec jesi?

UVOD
-DAkle, nasLov nema veze sa postom!
-Sinoc sam se probudio u 2.30 i shvatio da nisam navio budilicu za praksu.., poslije toga sam se digao u 5 jedva, i zapeo za neznam sta i prosuo se po podu. haha
-Ako ima ko kreditnu nek se javi jer bi trebao kupit nesto sa interneta! mozda cak dobije nekih 100 kn.
-ooooovaj zelim reci da nas je napustio cheddo pa je tako organizacija SLINA propala. Sad smo otvorili novi biznis, pitajte shtrumpfa za daljnje informacije. Osnivamo novu organizaciju za humoristicne, komicne, duhovite i smijesne trenutke. HKDST nema bas smisla ali ajde dobro... Napravite neku glupost snimite to na mobitel i date to nama, a mi to stavimo na cd koji cemo raspacavati okolo kao neku gudro.. samo sto je legalno. Vec ja imam svojih snimaka mac na kompu... Cheddo itd.

PRICA
-ovo je bio lagani uvod, a sad slijedi jedna prica, prica kaze sledece:
javio mi se nedavno nas dugo odsutni casper i ispricao mi je da ga mnogo ljudi zloupotrebljava i iskoristava (bezobraznici). Ako pusite cigarete ste face,a ako pusite travu narkomani rekao je on i uhvatio se za srce. Bol mu je proDirala duboko u njegovu vec otprije ranjenu dusu. ja sam ga upitao kako to da ga dusa boli, a on mi je odgovorio da bi svakoga bolila da ga je naguzio majmun od 2 metra. Ja sam se grohoto nasmijao i krenuo lagano pjesice prema zori. Cuo sam da je ful dobro kad si na vlasti. Sad neznam dal misle na tetu Vlastu ili... I tako ja hodam ulicom,a na ulici nikoga osim dvometarskog majmuna, mene, caspera i jednog mog prijatelja kojeg necu imenovati. Casper je odmah nestao s tisinom. Ja sam poceo bjezati, a moj prijatelj >?< je nastradao... Majmun ga je uhvatio u svoje narucje i silovao ga je zestoko brzinom ludog vepra. Oci su mu bile krvave od bijesa, a muda napukla pa ih je morao isprazniti. tako je >?< sada tezi za jedno 5 kg. Vise ne sjedi kao covjek vec legne za stol poput psa. Neda mi se dalje pisat idem doma pa mozda poslije nesto napisem. SMRT DVOMETARSKIM MAJMUNIMA!
Pozdrav lmsa

- 09:49 - Poseri (18) - Pojedi - #

25.09.2006., ponedjeljak

Dragi Puhovi i Mikrovalne Pecnice

Dragi ljudovi pozdravljam vas...
evo pisem vam epizodu danasnjice...
Neki likovi Srpskog Benda SIPA krenuli su danas u jazbinu smrti...Skolu
krenuli su i morali vec izac u icicima da bi jedan clan pod imenom ... obavio nuzdu...
nastavishi dalje dodose do rijeke i krenushe ne na prvi sat nego u palach...okupljaliste svih i svega...
tamose popili smo pivu i krenuli u pustolovine huckellberya finna...sjeli na jedinicu i vlakom u snijegu dosli do zeljeznicke i opet se okrenuli na tamnu stranu sile i kupili snickers...
isli na pizzu pa jos na vopi i dogovorili se da cemo napravit pothvat stoljeca hodat od centra rijeke do drzave LOVRAN...kupivshi kruskovac i colu i krenuli u pustolovinu...dogovor je bio da je svaki parkic nas....lol... pili smo i hodali i trcali sve odjednom...
mucili smo se ali stigoshmo do centra opatije niti nam duh varazdinca mihaela pokojnog nije pomogao da dovrsimo pothvat...sjeli smo na bas i pricali pustolovine...

Geam Masteri bloga ce ubrzo promjenit slike i stavit nove od Srpskog benda...


lmsa

slijedeca prica je sutra od Abrica(naseg cijenjenog prijetalja)

pozz svima


- 22:45 - Poseri (18) - Pojedi - #

22.09.2006., petak

evo mene

evo vec su uslijedile male promjene a do ponedeljka ce se potpuno promjenit....

pozdrav dabru

- 18:12 - Poseri (8) - Pojedi - #

21.09.2006., četvrtak

Dragi ljudi i ljudovi

Evo dragi ljudi i ljudovi kako je ovaj blog vec dugo vremena zapusten uslijedit ce mala rekonstrukcija...
od ponedeljka 25.9.2006. svaki dan ce izlazit novi post...
redom posteve pisu...

pon-strumf
uto-abram
sri-lmsa
cet-rinma
pet-luka the lovranac
sub-svi skupa
ned-svi skupa

evo da vam nas blog bude sve vise i vise zanimljivijim ce na vasu zelju biti promjenjene sve slike i stavljene nove od glavnih likova ove bajke...

evo dragi ljudovi i udovice uzivajte...

gledamo se

pozdrav dabru

- 22:25 - Poseri (8) - Pojedi - #

17.09.2006., nedjelja

Neke stvari su u misu.....

Draga nazio nisam vam dugo piso al sad ocu jer sam obecao jednom mom dobrom prijatelju...jucer je entenTin slavio rodjeni dan i skupilo se dosta drugova i nepoznanika svee u svemu pocetak los kraj preeedobar....sakupili smo se u cuvenom majkelovom domu gdje cuva svoju blazenu ladju majkl pozdrav sjecamo se mi tebe :).....tamo smo malo pili i onda bjeg svuda i naokolo svugdje...Nti si bio sa onom ribicom ???'onu sta ti je drustvo kao poklon poklonilo??nista sve se preselilo na gradsku plazu mjesnih miseva gdje se urlalo..zatim je Luka the Lovranac dozvao kisu i uspio je padalo je puhalo je barke su letjele...pa se sve opet premjesta na 7 lokaciju pab u lovranu tamo su nas nahranili pocastili psenicnim sokom i sve je bilo Ok cak smo razgovarali sa nekim curama a a a??ko kaze da lovranci neznaju??....i onda je nastao privatni party u ifiJevim odajama curice deckici i TV spica....Kraj
e al nije to kraj :

Kurac sa Dinare

Kurac kao i svaki drugi
imao je topli dom i zenu.
Ali jednog dana je dosao
govnar the masnosmrad i
oteo vaginolu
oh,NE!!!
Vaginola je mrtva

Havi pizdi neki kurac
samo misli kako ce umocit!!
Svim trebama brije neku spiku
a onda ode u wc i
pocne zvat svoju trebu u
zagrebu!
Havi je lesinar!!


by: Celicni ribari

Pozdravljam dugo nevidjene ljude:stembovskog,kempesa,kadabrica,jucer vidjenog strumfa,saleta koji uziva po pragu,Luki,haviu,perici,tinu koi je cerju slavio b-day,sjebicu,lazovskom,bojki i svim curama zenskog spola....oprostite mi ako sam nekog zaboraviowavewavewave Rinma

- 12:33 - Poseri (26) - Pojedi - #

a niš

evo samo da kazemo da se vratio nas štrumf iz zagreba tako da smo opet svi na broju ida je sve opet po starom......

- 09:51 - Poseri (0) - Pojedi - #

09.09.2006., subota

pishta

evo nas opet.Ovaj put sa novom pricom o nestasnom pišti.Naime kako je pišta imao malu i radoznalu oblu glavicu volio ju je svugdje zabadat.Tako kad se pista pprvi put vozio 32-jkom od benzinske u lovranu do centra nije znao da su stolice za sjest a markus za pit.vjerojatno svi znate kako na krovu od basa postoji onaj prozorcic da ude zrak.E piš+ta je svoju glavicu gurnuo kroz to da bi vidio gdje je(a bio u lovranu) i kad ju je htio vratiti nije mogao.pishta je poceo lajati i dozivati iz svega svoga krestavog glasa ali bez pomoci.Kukurikao je i kukurikao i napokon je dosao njegov spasitelj mali okrugli debeli mrsavi krsni momak na vespi zvan ANDRIJA(Čubijev brat).Andrija se popeo s vespicom na bus izvadio laso za krokodile iz đepa,zavrtio s njim i uhvatio pištinu glavicu i naglim pokretom ga izvukao.Pišta je shvato da bus nije za njega,zahvalio se andriji tako da mu popusio kurac i otisao lovit ribu...............
pozzzdravljam sve moje drugove:Lmsa,shagy,scooby,frane,rinma,edi i štembzujo

- 11:05 - Poseri (31) - Pojedi - #

06.09.2006., srijeda

zapravo se govno nije objesilo, objesio ga je ivo bosanac

Zelim nesto da kazem i nemojte misliti da lazem. Jednoga dana jedan, moglo bi se reci covjek shvatio je da zivot u bosni nije kao sto je nekad bio. pa je odlucio otici ca. prolazio je kroz tuzlu - to vam je u opatiji i na hvaru, i tako dosao do lovrana. U lovranu je zivio neko vrijeme mirnim zivotom, sve dok tadasnja lokalna mladez nije odlucila da mu treba pomoci da se makne s ulice. Tako je taj nazovimo ga cHedo pobrao prvi put neke jabukice pomidore i pomfrit u svoje cvrsto tijelo. To ga nije sputavalo u njegovim daljnjim mastarijama o svijetu u kojem vladaju debele zene.. te je jos uvijek setao predivnim ulicama nama najljepsega i jedinoga LOVRANA. tako smo (stranka za lokalizaciju i istrebljivanje napasnika Adolf - skraćenica SLINA) odlucili da treba poduzeti neke malo ostrije mjere u svojim postupcima te smo se poceli sluziti stolicama ladicama i jednim dobro uvjezbanim potezom koji zasad nazivamo "uzmi ga za nogu i izvuci iz kreveta u 3 ujutro" + "vuci ga po podu dok se ne probudi i onda jos malo". Naime njemu (opet ga nazovimo cHedo) se je to jako svidjalo pa nam je stoga uvijek zelio sve najbolje u zivotu. I mi smo njemu zeljeli sve najbolje zato ga i jesmo njegovali u centru i u njegovoj jazbini. Nikada se nije mogao sakriti jer ipak smo mi stranka za lokalizaciju.. SLINA je odlicna svatko ce vam reci... trenutno primamo clanove ali nema jos puno mjesta pa molim da zainteresirani svoje prijavnice ostave sto PRE ovdje na blogu.. Primamo i pridonose nasem radu npr. uzmete flashu i igrate se s pickom ili odite tlacit nekog klosara. Ali bi voljeli da nam sto vise ljudi ostavi prijavnicu u komentarima, napisite zasto mislite da bi bas VI trebali upasti u nasu organizaciju i napisite ako imate kakva iskustva s tim... Ukratko taj "cHedo" je pobrao stolicu u glavu, ladicu u nogu, voce i povrce necu ni nabrajat, zaliven pisakom vise od jedanput, padao po podu, voli svoju dekicu na snimci na mobitelu itd... AlI znaJte organizacija je tajna, operacije ne bas tolko tajne, a u clanstvu se imena nikad ne govore...! usklicnik. sad bi ovdje trebala bit slika od kurca da vam docaram cHedota al neznam kako se slike stavljaju i neda mi se. ko voli nek izvoli --> KURAC <--

pozdrav svima i pogodite tko lm

- 10:23 - Poseri (16) - Pojedi - #

03.09.2006., nedjelja

SkriVeni PoSt!

OVo Je SkriVeni poSt!!!!!!!
Jednom jako davno postojao je jedan veliki i opasni Alien. Imao je svarno neobičan život, ubiao i jeo ljude i takva sranja radio! To vaaM je bIo 8. putnik! A jednog drugog dana tAj isti osmi putnik postao je 8. patuljak! Poeo je 3p i ostao na njemu. Ful je zabrijao na rude i pećine, rudnike. Igrao se s malim patuljcima i htjeo jebat snjeguljicu! Oni su ga prihvatili kao svoeg, ali nisu shvatili da je on na 3pu! Alien je imao sretan život sve do trenutka kad je jedan dan pao meteor njemu na glavu i ubio ga! Patuljci cu bili ravnodušni jer su se njima povećale šanse za trpanje snjeguljice! Snjeguljica je častila na veliko! Čak je i svećenik znao umočit koi put. Snjeguljica je kurva! Tako su patuljci htjeli ju zadržat samoo za sebe i stavili su joj lokot na pičku. Pirsali su ju do besvjesti! Jednom patuljku se nije to sviđalo (malo je bio nacugan) pa je prodavao ključ od lokota obližnjim seljacima.. Seljaci su se gozbili malo previše pa su ostali patuljci shvatili da nešto nie u redu! Te su izdali zakon da ko umoči ostane bez kite! Snjeguljici bi tijekom spolnih odnosa, bilo analnih ili vaginalnih izlazila, zelena kričava boja (jer je bila techno vjeverica), tako da je svaki penis bio označen i provjeravao se je na kasama konzuma sa laserskim rendgenom i pomoću ultraljubičastog svijetla... Tako je snjeguljica ostala na sedam patuljaka i kad im je dosadila počeli su se međusobno jebat! Pederčine... ALi nI to nie sve: imajte hetero odnose. Pouka ove priče bi bila: "kruh i voda, tito i sloboda" smrt alienu sloboda puhovima!

sLe

- 19:45 - Poseri (2) - Pojedi - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Kolovoz 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (17)
Listopad 2006 (26)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (24)
Srpanj 2006 (39)

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Koliko je bilo radoznalih Kifova od 4.7.2006???

Free Hit Counter