subota, 11.11.2006.

Misteriozne pljačke u Zakutnoj ulici i Ryanovo pismo.


Jučer sam stigla u Hogwarts,no već me čekaju predavanja.Utsala sam vrlo rano jer nisam mogla spavati.Odjenula sam pelerinu i pošla s Bastianom na doručak.Profesorica Sprout nam je podijelila rasporede.Ja ću narvno slušati Obranu od mračnih sila,Čarolije,Preobrazbu,Čarobne napitke i Stare rune,dok je Bastian dobio Čarolije,Trvarstvo,Čarobne napitke,Skrb za magičn stvorenja i Obranu.U veliku dvoranu dojurio je Eric,Hufflepuff s treće godine.

Eric:Nevjerovatno pljačke u Zakutnoj ulici!
Bastina:Kako?
Ja:Ti se ne šališ Eric zar ne?
Eric:Evo vam dnevni prorok pa pročitajte


Danas oko pet sati ujutro zbilo se niz misterioznih pljački diljem Zakutne ulice.Još nisu poznati počinitelji.Zanimljivo je to što su opljačkane vrlo važne trgovine poput:Krasopisa i bugačice,Trgovine čarobnih štapića,Merlinovi sastojci i sl.Ministarstvo je pozvalo na krajanj oprez.

Bastian:Ne kužim zašto su te trgovine važne?
Cedric:Vjerovatno zbog toga što osim stvari koje prodaju,sadrže i nešto drugo što je pojedincima vrlo važno i žele se toga dočepati.
Ja:Da,Cedric imaš pravo.U "Krasopicu i bugačici" nalaze se neke vrlo stare knjige koje sadrže sve i svašta, "Merlinovi sastojci" imaju zbriku vrlo rijetki sastojaka koje je teško pronači,dok pak "Trgovina čarobnih štapića" ima naravno štapiće ,ali i one s posebnim moćima.
Bastian:Odakle ti sve to?
Ja:Čitala sam o tome.Davno.Knjiga se zvala:"Sve što trebate znati o Zakutnoj ulici"
Cedric:Tko bi pomislio da ta knjiga može biti korisna na neki način.
Ja:Eh...konačno je i ona poslužila nekome.Naravno radi se o plječkašima.
Susan:A tko bi to mogao biti?
Bastian,Cedric i ja:Smrtonoše.


Sove su nam donijele poštu.Ugledala sam Ryanovog sovca Ksenona kako se približava i ostavlja nam pismo.


Dragi prijatelji!

Ja sam dobro.Super sam se snašao u novoj okolini.Idem u novu čarobnjačku školu koja se zove Rosewithe.Tamo sam sreo Amandu.U istom smo domu.Mislio sam da će mi ovdje biti teško no prilagodio sam se.Čini mi se da su me ovdje bolje prihvatili nego u Hogwartsu,no njega naravno nitijedna škola ne može zamijeniti.Naravno da mi nedostajete.Bastian,pokušav ove godine s Rusima napravidi više nereda nego obično,a ti Jill oduzmi nešto bodova Slytherinima zbog njihove prepotencije.Čuo sam da su postala perfektica.Pozdravite Cedrica i Jessie.Jedva čekam da se ponovo vidimo.Javljajte mi za novosti u Britaniji!

Vaš Ryan!



Za ručkom sam uzela komd pergamenta i kratko napisala:



Ryan,piše ti Jill.

U Britnije su stvari krenule nagore.Ne mogu o tome putem pisma.Sretni smo zbog tebe.Čekamo te da se vratiš!


Dakako mogla sam Ryanu napisati o događajima u Zakutnoj no to bi ga previše uznemirilo.Neka još uživa dok može.

- 21:39 - Komentari (18) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.