četvrtak, 02.11.2006.

Ne zaboravite me....


Osvanulo je još jedno jutro u uvali Sunfollow.Tamo sam ljetovala ostatak ljeta,nakon povratka iz Francuske.Bitno je napomenuti da sam prekinula s Nickom ,jer samo shvatili da nismo jedno za drugo.

Jedan galeb mi je sletio na prozro spavaće sobe i probudio me .Bilo je sedam sati ujutro.Sunce već sajiji punim sjajom.Odjenula sam se i sišla na doručak.Za stolom su sjedili teta Marlies,Alex,bartić Brad i sestrična Lucy.I tako razgovaramo mi za doručkom kad odjednom ugledam sivu priliku kako leti prema prozoru i obrušava se.To je bila neka bež sova.Zasigurno ne iz ovih krajeva.Podignula sam pismo :Jill Southwood.Potrčala sam u sobu i otvorila ga .Pisalo je:

Draga Jill!

Piše ti Ryan.Nadam se da ti ovo pismo neće pokvariti ljetovanje.Sutra odlazim u Ameriku.Moji roditelji su dobili neki bolji posao pa sad putujem i ja.Možemo li se sutra naći u Zakutnoj ulici kod "Krasopisa i Bugačice"?
Ryan Scott

Bacila sam pismo na pod.Kako je moguće,ne želi izgubiti još jednog prijatelja.To nije pošteno!Teta je primjetila da sam užasno ljuta te me poslala da si kupim sladoled.Srela sam Carie ,Marcusa i Johna.

Marcus:Danas smo nešto ljuti?
Ja:Nisam te ništa pitala.
Carie:No,Jill što je bilo?
Ja:Najbolji prijatelj mi se seli u Ameriku.
John:I što je tu loše?
Ja:Kretenu,ja živim u Londonu gdje i on.
Marcus:Pa nije sve tako crno.Valjda.
Ja;I to mi tek sad javlja.Dan prije nego što se seli.


Popodne sam spakirala kovčege jer je moje ljetovanje završilo.Za dva dana se vraćam u Hogwarts.Navečer sam se oprostila s društvom koje ovdje živi.

Carie:Čuvaj se Jill.Falit ćeš nam!
Marcus:Pozdravi Engleze i sretno u novoj školskoj godini.
John:Nedostajat će nam tvoj naglasak.Naviknuli smo se na njega.
Ja:Ma on će još uvijek ostati tu.Vidimo se do godine


Teta Marlies nas je odvezla na aerodrom gdje smo krenuli kući.Let je bio dosadan.Sljedećeg dana smo stigli kući.Dočekao nas je tata i odmah poveo u Zakutnu ulicu.Našla sam se s Ryanom.S njim je bio i Bastian

Ja:Nisi se prije sjetio javiti da odlaziš?
Ryan:Jill,ne krivi mene i ja sam saznao nedavno
Ja:Više sam tužna nego ljuta.
Ryan:No,vrati ću se ja u drugom polugodištu?
Ja:Stvarno?Svejdeno ćeš nam nedosatajati.
Ryan:Ne zaboravite me...


Pribavili smo potrebne stvari i oprostili se s Ryanom.Rekla sam Bastianu:Bez njega više nikada neće biti isto.
On je samo pognute glave odgovorio:Da,znam.

- 14:12 - Komentari (20) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.