petak, 13.10.2006.

Zaglvaljeni u vremenu i prostoru

Bastianov rođendan je 3.listopada.Stoga smo Cedric ,Ryan i ja odlučili organizirati malu zabavu iznenađenja.Chynex nam je dopustila da u petak popodne prije kraja radnog vremena dođemo u medičarncu te izaberemo slatkiše za naš party,a uzto ćemo dobiti i mali popust.Nama se ta pomisao starno svidjela.
U petak smo nagovorili Hermionu da cijeli dan zadržava Bastiana kako on ne bi primjetio da nas name.Oko 17 sata izašli smo iz Hogwartsa te se zaputili prema Medičarnici.

Cedric:Koji slatkiš Bastian najviše voli?
Ja:Gumene puževe balavce,izuzetno žute,od limuna.A i čokoladne žabe su mu dobre.
Ryan:Ljudi moji,plan nam je genijalan nema što!

Ispred medičarnice nas je dočekala Chynex.Uvela nas je u nju i pokazala prema stražnjoj prostoriji.Ona je bila veoma prostrana sa puno kutija odloženih na podu.Rekla nam je da će zatvoriti vrata kako mušterije ne bi nešto posumnjale,te da se požurimo jer će uskoro biti kraj radnog vremena.No na ovu zadnju činjenicu mi smo totalno zaboravili,sve dok kvaka ulaznih vrtiju nisu školjonula,te omela našu zabavu.

Ryan:Jeste li čuli?Nešto je školjucnulo.
Cedric:Čekaj idem provjeriti.

Cedric je polako prišao vratima stisnuo kvaku no ništa se nije dogodilo.

Ja:I?
Cedric:Nažalost,moram vam reći da smo zaključani.
Ja i Ryan:Zaključani!?
Cedric:Da,a nije ni čudo jer je već 19 sati ,a to je vrijeme zatvaranja medičarnice.
Ryan:Ok.Samo jedno pitanje:Kak ćemo sad van?
Ja:Ajde ne paničari.Tukane jedan i medičarnici smo.Od gladi sigurno nećemo umrijeti.
Cedric:Ne preostaje nam ništa drugo neko ovdje pričekati jutro.
Ja:Hm...ja ne mislim spavati na podu.

Počeli smo odmakivati kutje kako bi imali dovoljno mjesta da složimo krevet,kad ono ispod jedne je bio tajni prolaz.

Ja:Hej dečki ,dođite vidjeti što sam otkrila!
Ryan:Tajni prolaz!Cool!
Cedric:Sigurno vodi nekamo.
Ryan:Pa....Jill je najmanja od nas i najtanja .Nek ona ide pogledati kamo vodi.
Ja.Pih!Da ne bi.Još i muzička?
Cedric:Jill,hajde ti si nam jedina šansa.

Nakom duljeg nagovaranja pristala sam uči u tu rupetinu.Dala sam dečkima znak da je sigurno te da mogu ući.Nakon 10 minuta puzanja ugledala sam pomićni zid.Zajedno smo ga odmaknuli i ušli u jedan hodnik dvorca.

Ryan:Nisam znao da ima prečac do Hogesmeadea u Hogwartsu.
Ja i Cedric:Ni ja isto!

Na našu žalost iza nas se pojavio Snape i oduzeo Hufflepuffu 20 bodova po glavi ,što znači 60.No nas to nije omelo da se super zabavimo na Bastianovoj zabavi u društvenoj

Bastian:Vas troje!Pa gdje ste bili do sad?Najbolji frendovi bi prvi trebali doći na party a ne posljednji kao što je u vašem slučaju.
Ryan,Cedric i ja:Gdje smo bili to je duga priča,no sad je bitno da smo tu.Let s get loud!


- 10:59 - Komentari (20) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.