petak, 06.10.2006.

Gryffindor vs. Hufflepuff



Osvanula je prva listopadska subota,pa tako i naša prva ovogodišnja utakmica i to protiv Gryffindora.Hufflepuffi su bili više nervozni nego mi,sami igrači.Slytherini su se preko praznika potrudili izmisliti još pokoju uvredljivu pjesmicu za svaki dom.Cedric je bio zabrinut zbog toga kako će igrati jer se tek nedavno probudio iz kome ,no mi smo ga ohrabrivali.U svlačionici se napetost mogla rezati nožem.Ne zato što smo nervaozni ili uplašeni nego zato što imamo veliku želju izprašiti gryffindorske guzice kao nikad do sada.Madam Hooch je dala znak i utakmica je počela.Gryffindori kao da su zaboravili značenje igre metlboj.Stalno su gubili lopte.Apricot i David s lakoćm su ciljali Pottera maljcima,dok je Ryan branio bolje nego ikada.Poveli smo 100:40.Hufflepuffi su s veseljem navijali,ponajviše Bastian i njegovi ruski prijatelji koji su izradili ogorman plakat: Hufflepuffi pokažite im ko je glavni!.Svaki puta kada bih vidjela taj plakat u naletu prasnula bih u smijeh ne znam zašto.Cedric je brzo ulovio zvrčku tako da je utakmica bila veoma kratka .Pobjedili smo s rezultatom 240:100.Krenuli smo na malu zabavu u našoj društvnoj ,kada sam na hodniku srela Nicka koji je bio poprilično uzrujan.

Ja:Nick,jesi li dobro?
Nick:Daj molim te ne postavljaj glupa pitanja!
Ja:Ok,nije moj problem što ne znate gubiti.
Nick:Nemoj mi stavljati sol na ranu!
Ja:Ajde prestani se ponašati kao malo dijete.To je bila samo utakmica!
Nick:Ti si bar mogla imati malo milosti!
Ja:Ja?A zbog čega to?Tko sam ja vama da vam popuštam kad se moj bivši dečko sjeti?
Nick:Evo baš zbog toga!Jer sam ti bio dečko!
Ja:U tome i je stvar:Bio si ali više nisi.Preboli to!Gle ja imam i brata u Gryffindoru pa nikom ništa.
Nick:Aha baš!
Ja:Nick.....Jedi gnoj!Boli me briga što ti imaš prevelik ego i previsoko mišljenje o svom domu!

Sigurno je sada ispalo da mi je Nick digao živac,no baš suprotno.Lijepo sam izbacila svu zlovolju iz sebe.U društvenoj prostoriji je zabava bila u toku.

Bastian:Ide li to najbolja hufflepuffska lovica?
Ryan:Jill,pa gdje si bila?Samo smo tebe čekali!
Ja:Ne želiš znati.Tek sam sada shvatila da sam izgubila 10 dragocijenih minuta s Nick
Bastian:Kaj je mali princ sad htio?
Ja:Ma umilio si je da pošto sam mu ja bivša cura da ću im popuštat na utakmici.Moš si mislit.
Ryan:Stara opusti se!It s party time!

- 18:55 - Komentari (15) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.