ponedjeljak, 02.10.2006.

Nove prijateljice



U dvorcu su počele kotlati glasine o mogućem Božićnom plesu te o novi učenicima na zamjeni.Mnogi od nas nisu previše vjerovail jer su to ionako samo tračevi.Polako smo se počeli privikavati na prisutnost Bryana Scotta.Jedina dobra strana njegova dolaska je bila ta što je Malfoy zbog njega počeo gubiti na svojoj popularnosti među Sytherinima.Pošto je Chloe otišla,ja i Ashlee smo se same zaputile u Hogesemeade koji je vrvio učenicima .Bastian je s Rusima zafrkavao neke klince pa mu je Nick oduzeo 10 bodova zbog toga.Bastian me poslije moljakao da nagovorim Nicka da nam vrati tih desetak bodova.No ja sam čvrsto odbila.U Medičarnici sam srela Brata Alexa s njegovim prijateljima.

Ja:Bok Alex!
Alex:O...to si ti sekice!
Ja:Pa...sigurno nije babaroga.
Alex:Tebe kao da nisam vidio od početka školske godine.
Ja:Istina ,čak mi ni rođendan nisk čestitao.
Alex:Ma...znaš da sam ja malo maznut hladnom krpom u glavu pa se ne sijetim baš svega.
Ja:Da,da mogu si misliti.

Nakon kratkog razgovora Ashlee i ja smo nastavile naš put,no sada prema Hogwartsu.
U ponedjeljak samo održali još jedan trening metloboja prije utakmice s Gryffindorima.Cedric je ima veliku želju poraziti ih,kao i većina nas.Gryffindori su sa znatiželjom promatrali naš trening kao i učenici iz drugih domova.Nakon nas na teren su došetali Ravenclawi.

Jonatan:Bok Jill.
Ja:Hej Jonatan!Tebe stvarno dugo nisam vidjela.Kao da si u zemlju propao.
Jonatan:Kao što vidiš još sam živi.Danas ste stvarno dobro letjeli.
Ja:Hvala,shvatit ću to kao kompliment.Stvarno bismo volje pobjediti.
Jonatan:U to ni ne sumnjam.Navijat ću za vas.
Ja:Želim vas sreće sa Slytherinima.

Čim smo se vratili u dvorac ugledala sam Malfoya,Bryana i društvo kako muče dvije cure s 4 godine.

Ja:O Brayan!Tek sada vidim kakav si delikvent.Pustite te cure milom ili ću vas ja natjerati silom.
Bryan:Jill,Jill.Voli kad se ljutiš.
Ja:Obij bezosjećajna budalo.A tebi ,i Malfoy dobro došao frizer.Zalizana kosa je izašla iz mode još u 16 stoljeću.
Malfoy:Uh...baš mi se prava javila.
Jesse:Oprostite,mi smo još tu.Ove budale nas gnjave već 10 minuta.
Ja:Baš zgodno!Sada ste mi dali razlog da Slytherniu oduzmem 10 bodova.A sad gnjide crta.

Bryan,Malfoy i društvo su shvatili da im se ne isplati prigovarati,pa su se lijepo pokupili.

Jesse:Puno ti hvala Jill!Stvarno su bili dosadni.
Ja:Nema na ćemu.To mi je posao.
Cherly:Čekaj malo!Ti si ona koja se druži s Cedricom Diggoryem?
Ja:Pa...to sam vjerovatno ja!Zašto?
Cherly:Zato što je on tako zgodan!Rado bih se mijenjala s tobom.
Ja:Ook,ok shvatila sam.Pazi ili ćeš se pretvoriti u Cho ako tako nastaviš.
Jesse:Ne brini ,ja ću paziti na nju.To ti je normalno da se njoj sviđa svaki drugi dečko.Donedavno je slinila za Nickom Roswothom.
Ja:Oooo..stvarno?Ja sam donedavno hodala s njim.
Cherly:Zezaš!Ti si stvarno prava sretnica kad se dečki vrte oko tebe!
Ja:Pa...ja baš to ne bih tako nazvala.No dobro nema veze.

Otpratila sam cure do društvene prostorije te krenula dovršiti zadaću iz čarobnih napitaka kako bih se poštedjela Snapeove porcije jezikove juhe.

- 10:09 - Komentari (14) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.