petak, 01.09.2006.

Povratak u London

Povratak u London
Tata je ispunio svoje obećanje.Svakog tjedna nam je slao izvještaje.Ali Cedric još nije bio pri svjesti.Uzto bila sam i na sprovodu Leanne-Chloeine frendice koji je ubila neka lučakinja.Kao da stvari idu na gore No vratimo se veselijim temama.Ryan i Natalie su prekinuli,tako da je on sad slobodna ptica.Bastian je s Rusima izvodio razne gluposti.Čak im se i Peeves pridružio.Snape nam je i dalje zagorčavao život koliko je god mogao.U posljednjom metlobojskoj utakmici smo pobjedili Slytherine.Malfoyev uzdignut nos i dalje je parao nebo.Apricot je završila u ambulanti jer je Hilary bacila na nju urok Mobilicorpus,ali su zato Slytherini izgbili 50 bodova koje im je oduzela McGonagallica.Malo po malo stigao je i kraj školske godine,pa taki i sve manje briga i muka.Posljednji tjedan stiglo je pismo Ryanove mame,koja mu je pisala da će odmah nakon njegova povratka otputovati na ljetovanje u Španjolsku.Bastian ide na ljetovanje u Francusku a njegova mama je pozvala i mene.Poslje mora ljeto ćemo provoditi u Londonu,a za kraj praznika odlazimo k Ryanu u Hogesmede.Puno sam vremena provodila s Nickom pošto se on vraća u Dansku i neću ga vidjeti cijelo ljeto.Jutro prije polaska Hogwarts je bio u totalnom rusfaju.Ryan i Bastian su se posvađali oko čarapa,a Apricot je izgubila svoju knjigu o metloboju..Kada smo obuzdali sve svoje stvari ,pošli smo u školsko dvorište da provedemo još malo vremena s svojim prijateljima.

Fred:Ej Hufflpuff dođite!
Bastian:Odkada nas ti dozivaš kao stoku?
George:Odkad ga je napucala Natasha Blow.
Nick:I kakvi su vam planovi za ljeto.
Bastian:Ja i Jill idemo Francusku,a Ryan će u Španjolsku.
Nick:Stvarno?Idete u Francusku?Možda bi se trebao zabrinuti Jill?
Ja:Jooj...daj molim te!S njim se ne trebaš ništ brinuti ,al da je neki komad u pitanju....
Ryan:Uf....neću dalje slušati.

Ovakvi će mi razgovori zasigurno nedostajati.Nakon doručka,smo se svi ukrcali u Hogwarts expres i pravac King Cross.Putovanje je bilo popračeno šalom i smijehom.Vrijeme je brzo prošlo a mi smo stigli u London.Na kolodvoru sam se oprostila s Lunom,Ashlee,Isabel i Nickom.

Nick:Pa..to je valjda to.
Ja:Nick nije kraj svjeta već ljetni praznici.
Nick:Baš sam patetičan.
Ja:Gdje ćeš ti biti preko ljeta?
Nick:Vjerovatno u Danskoj..znaš kako je.
Ja:Samo pazi da se ne smrzneš,jer tamo je vjerovatno hladno.
Nick:Mislim da te braća i tata traže trebala bi krenuti.
Ja:Nažalost imaš pravo.

Zagrlila sam i poljubila Nick za rastanak.Sigurno će mi nedostajati.Krzo gužvu sam pronašla tatu.

Tata:Jill,ribice kako si?
Ja:Odlično,da ne može bolje tata.
Tata:Nego reci mi :tko je onaj naočit mladić ludo zaljubljen u moj predivnu kćerku?
Ja:Uf....To je Nick.Objasnit ću ti kada stignemo kući jer pred nama je dugo toplo ljeto!


Kraj četvrte godine!

- 10:21 - Komentari (12) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.