...just you and me...

utorak, 06.06.2006.

prvo bi se htjela ispricat mislavu zbog one recenice iz proslog posta, ono za zajebanciju... drugo gledala sam sllike, dosadno mi je u životu, i shvatila sam da kikica i ja nemamo noviju sliku na kojoj smo nas dvije same i koja izgleda normalno... moramo to podhitno ispravit... trece prisjetila sam se jedne slikice i nemogu izdržat da ju ne stavim na blog.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovom slikom samo dokazujem svoju tvrdnju da me brajko vara par cura iz razreda:) mislim stvarno... iako je ova slika slikana prije godinu dana:) da, mislav, vaš odnos neću ni spominjat...:) ja definitivno imam čudne prijatelje i dečka.MA ŠALIM SE JA! OZBILJNO!.... prije sam ja čudna nego vi...lud ma ja vas sve volimkiss ... poznata rečenica?! prisjetimo se podhodnika u dubravi, kada su moje starke umalo nastradale...:):) inače bliži se ljeto (iako vani bolesno pada kiša) pa tako se stvaraju neki planovi... za zadnji dan škole... za onaj ponedjeljak...the ponedjeljaksmokin... za onaj vikend, 'moj' vikendparty i da... veselica. e sad. imam jedno priznanje. uopšte neznam zašto sam sve ovo napisala, imala sam malo previše inspiracije... pusa svim ljudima...mir i ljubaf... i loto naravno... i pozdraf svim pozerima ovog svijetacool

06.06.2006. u 22:41 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare