...just you and me...

utorak, 07.02.2006.

eto tako

eto tako sjedim ja za kompom i pišem post. nemam kaj za radit, niš za učit pa uživam i bezveze trošim vrijeme. nije baš da imam puno inspiracije. baš se dobro osjećam, ozdravila sam skroz, prestala piti antibiotike (napokon!). utjecala sam na neke ljude oko sebe, koji su se prestali zabrinjavat oko nepotrebnih stvari. sad nam je svima lijepo i prekrasno i tak bi trebalo uvijek biti. baš vlada neki happines. zanemarimo činjenicu da je za tjedan dana valentinovo. čemu sve te gluposti oko poklona i takvih stvari?!? ak ti je do nekog stalo onda zašto kupovat poklone?! dobro, ak netko baš želi znak pažnje pokloni mu ružu i gotovo. mislim da je cijeli taj dan izgubio smisao i da je postao totalno isfuran. ali nek ljudi uživaju ako ih kupovanje čini sretnim. meni je oduvijek shopping išao na živce. ah, znam nisam baš normalna, tipična cura, ali čujte... normalno=dosadno, čudno=zabavno:):) baš slušam jednu super pjesmu - nick cave -the weeping song, pjesma ima neki mračni dojam ali je tako dobra! kad sam ju prvi put čula naježila sam se (a to mi se nedogađa baš često).

This is a weeping song
A song in which to weep
While all the men and women sleep.
This is a weeping song
But I won't be weeping long


Free Image Hosting at www.ImageShack.us - nick cave

kad sam već kod muzike, našla sam knjigu kod sestre - jim morrison, divljina - izgubljeni spisi. njegove neobjavljene pjesme. ima fakat super pjesama.

cold electric music ////hladna električna muzika
damage me////raza me
rend my mind////rastura mi um
with your dark slumber////svojim mračnim drijemežom
cold temple of steel////hladni čelični hram
cold minds alive////hladni umovi žive
on the strangled shore////na zagušenoj obali
veterans of forign wars////veterani stranih ratova
we are the soldiers of////mi smo vojnici
rock&roll wars////rock&roll ratova


pa dosta je ovog ispalo, a nisam stvarno znala šta da pišem. he-he

07.02.2006. u 16:48 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare