Ljubav i mrznja serija - Stvarne djevojke

ponedjeljak , 24.12.2018.

Ljubav i mržnja










Click here: Ljubav i mrznja serija






To je predivno osećanje kome se treba prepustiti. Na mesto zaljubljenosti koja je prožimala odnos, javljaju se optužbe, okrivljivanje, napadi besa… Sa gubitkom zaljubljenosti i ideje o idealnom odnosu koji je izbledeo, gubi se interesovanje za bilo kakav odnos. Ova telenovela je pobrala nekoliko dobrih ocena sa strane tv kritičara.



ljubav i mrznja serija

Ono sto su oni u poslednjih 40ak minuta ubacili ja bih prosla kroz 4 epizode. Svidja mi se sto je radnja brza,nije razvucena,dijalozi i duhovite opaske se smenjuju u odlicnom tempu. U biti je nesigurna ličnost i stidi se svojih seljačkih korena.



ljubav i mrznja serija

Ljubav i mržnja - Bogdanova nova supruga Kaća je moralno nepodobna. Ova telenovela je rađena po ideji Slobodana Šuljagića.



ljubav i mrznja serija

Gledala sam prvi deo ove serije, emitovan do kraja prosle godine, kasnije tek pokoju epizodu... Nije ostavila bas neki utisak na mene. Ivana Bosiljcica sam gledala u pozoristu i zbog toga mi se dopada, Milica Zaric mi je isto ok, kao i Boris Komnenic i Zlata Petkovic i naravno, glumac koji igra Milosa. Ostali Najvise me je iritirao lik gospodje Olge, a odmah potom Katarine Lazarevic. Sve u svemu, prosecno, ali podnosljivo to mi je bila omiljena serija,bas mi je zao sto se zavrsila omiljeni lik mi je bio Ivana-Katarina Radivojevic,bas je super odglumila,i Vera-Katarina Zutic je bila odlicna Ne svidja mi se uopste kako je glumila Kaca-Andrijana Videnovic,skroz mi je isfolirana,ne svidja mi se kako glumi ,ne zato sto je uloga losa,i sto je lik grozan,nego zato sto prosto ne zna da glumi! Slatke su mi bile i Olja-Ivana Pavlovic valjda se tako zove ,i Irena i Tamara,neznam kako se zovu Meni je najbolja fora u seriji sto Jelica Sretenovic 54 godine igra mamu Andrijane Videnovic 42 godine. Ispade da ju je rodila sa 12 godina. Mislim da su najvise profitirali mladi glumci, kojima pojava u ovoj seriji znaci vise od stotina predstava u pozoristu. A i neki stari, zaboravljani. Ne znam zasto se tako naglo zavrsila, mislim da je imala visoku gledanost. I krivo mi sto se Ruki ne udade. Ja bih svakom liku malo vise vremena posvetila. Ne samo Kaci,Bogdanu,Bojanu i td. Ono sto su oni u poslednjih 40ak minuta ubacili ja bih prosla kroz 4 epizode. Svakako bih likove prikazala kroz par godina kroz sliku a ne kroz reci kao sto je to bio slucaj na kraju serije. Slazem se sa tobom da je i Oljin lik i njena prica sa bebom i Lukom mogla da se prikaze jer se kroz seriju njen lik dosta pojavljivao.



Zadruga - Film Ljubav i mržnja - 04.02.2018.
Favorit bez konkurencije mi je Branko Djuric,covek je pljunuti Blejk Karington,stuzi mi se koliko je dobar,i kao lik i kao faca. Mislim da su najvise profitirali mladi glumci, kojima pojava u ovoj seriji znaci vise od stotina predstava u pozoristu. Takođe krije tajne iz prošlosti, koje je proganjaju. Bojanov brat Miloš je novinar, nezadovoljan je, jer je zapravo želeo da bude pisac. Takodje,valjam se od smeha Borisu Komnenicu i Zlati Petkovic,godinama nepravedno zaboravljenoj. Bogdanov sin Bojan je ženskaroš i ima aferu sa svojom maćehom Kaćom. Ljubav i mržnja Format Kreator Basquiera Pierrin Nastupaju Zemlja porijekla Produkcija Trajanje 30 min. Niko nije preboleo smrt majke, koja je bila stub porodice. Industry information at your fingertips. Šta je to na osnovu čega se zaljubljenost razlikuje od ljubavi? I u stvarnom životu su bili supružnici, ali su se još tokom snimanja serije razveli. Bogdanova nova žena je nešto mlađa i lepša ali je u svakom slučaju nemoralna i unosi nemire u porodicu Lazarević.

[Trazim ljude koji bi cinili tim programera, dizajnera itd.|Dame za vezu ili brak|Vidi portal]






Oznake: ljubav, i, mržnja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.