Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (12)
Veljača 2011 (12)

Jesi pametan? Da/Ne
design by: iwa

Opis bloga

Welcome MySpace Images


Za moje srce!!!



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi



xat radio player




MySpace Profile Counter at TweakYourPage.com

Animated Glitter MySpace Images

Sexy MySpace Images

Srce Ledeno bloger.ba



'

'


'




Shoutboxcollecting coins



srijeda, 23.02.2011.

VICEVI

Ggdje ide policajac kada mu je hladno?
- Ide u ćošak.
- Zašto?
- Zato što je tamo 90 stepeni

Dolazi mali cigan kući iz škole, pa će roditeljima:
- Danas zamalo da ne dobijem peticu!
A oni začuđeno:
- Kako?
- Pa dobi dečko do mene!


Hvali se srecna plavuša svojim komšinicama:
- "Znate, moj sin ide na časove engleskog, francuskog i algebre."
- "Ma nemojte."
- "Jeste, jeste. Sine, kaži tetama nesto na algebarskom."

Došla baba kod doktora. Upita je doktor:
• Gdje te boli?
• I ovde i kod kuće - odgovori baba.

Tražio Huso žvaku od Muje:
Huso: "Daj mi žvaku Mujo!"
Mujo: "Ma ne dam!!"
Huso: "Mujo daj mi jednu žvaku!"
Huso: "Halloooo ne daaam!!"
Mujo: "Ma daj neću ti je pojesti!"

11:06 | Komentari |0| Print | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.