Berini dnevnici

petak, 17.10.2008.

Sexy razgovori u 6:20 ujutro

Image and video hosting by TinyPic

Umjesto, kakvog divnog ženskog bića iz kruga poznanstva, VPN broj se pojavio na zaslonu mobitela u 6:20 ujutro. Kodno ime: Dommy. S druge strane frekvencijskog spektra, začulo se nešto kao: Ej bok, ja sam. Da znam, slijedio je odgovor. Čuj jesi li za neki fuš, pitao je kolega. Ajd, dobro pljuni, slušam te. Pa ono crkla mi je mačka prije mjesec dana. Zbog toga sam, u naletu tuge, prije neki dan pokupio dvije s ceste, a to će me koštati četiristo kuna mjesečno, pa sam mislio nešto zaraditi onako u fušu. Pa ok ok, reci kaj si mislio ? Ma niš, kaže on, mislio sam da ti imaš neku ideju, pa sam nazvao. Ajd, bumo o tome na kavi. Eto, kasnije se došlo na kavu, i krenuo razgovor u smislu. E, pa ja bi došao za vikend kod tebe, da me naučiš svirati gitaru, tako da si mogu neku gažu u fušu piknuti. Yeah, kako da ne, evo odmah u 5 u Subotu počinjemo. Prvo ćeš u kajdanci proučavati note i naučiti osnovnih sedam akorda pogoditi na žicama, a zatim ćemo poraditi na razbijanju treme. Tremu ne najlakše ukloniti tako da te u boksericama, bez potkošulje stavimo na neki stage u restoranu, dovedem devet jebozovnih djevojaka i vidljivo istaknutim bujnim grudima na dekolteu. Tako da te one gledaju u svojstvu publike, dok ja sjedim u fotelji, sa litrom i vodom na stolu te kašetom rajčica, tako da te mogu gađati svaki puta kada fulaš, naravno kao mentor. Tako ti radimo svaku subotu cijelu noć i za tri tjedna, kada skineš većinu stvari, spreman si za svirku. Nikada ne ću zaboraviti njegov legendarni nastup u talk show-u po d naslovom: „Nabijanje prekovremenih“. Krajem ranog vremena dolazi tip višeg ranga i počne ispitivanje.

Transkript razgovora:

Tip: Jer ti i doma sve iščupaš iz struje, odnosno pogasiš?
Dommy: Pa kaj ja znam ne, osmijeh s pokazivanjem zubala.
Tip: Kaj onda diraš tu letvu?
Dommy: A klima glavom (lijevo desno gore dole - ko trbušna plesačica)
Tip: Pa dobro ne moraš baš sve isključiti, Imaš ti doma gromobran?
Dommy: A nemam pojma (klima ramenima osmijeh na licu)
Tip: Mislim ono vodi struju uzemljenje, nulovanje=?
Dommy: Ne znam
Tip: Pa tehničar si to bi trebao znat!
Dommy: Odlazi s osmjehom :))

Kasnije me zove, u kasne popodnevne sate, dok sam ja samo razmišljao o svom tvrdom madracu i djevojkama koje će mi se pojaviti u snovima, dok uživam u prizoru kornjača s Galapagosa, sav u panici: Kaj on mene jebe u četiri sata o Gromobranu?
Ja: Ma boli te kurac, kaj on zna kaj je letva, samo ti odi kod cure, poigraj se s bradavicama i biti će ti lakše…

- 19:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #