Berini dnevnici

nedjelja, 12.10.2008.

Telefonske ankete - Užas modernog društva

Image and video hosting by TinyPic

Koji sam ja srećković. Gotovo da nema mjeseca, u kojem ne osvojim neko super zanimljivo putovanje, u neku od bližih država i to naravno besplatno. Jedina cijena tog izleta je tri do četiri sata uvjeravanja, u superiornost revolucionarnih proizvoda. Tako da se opisuje Posteljina za sitnih 1300 € sastavljenu od dva jastuka napravljena od perja Bešiktaške Kokoši, koje garantira da se nećete ujutro morati brijati, a na žene djeluje bolje nego Q 10 Plus. Poplun je naravno od dlake Moldavijske Ljame koji po ljeti hladi, kada se otkriješ, a po zimi grije, ukoliko se barem tri osobe nađu pod njim u pokušaju dostizanja erotskih vrhunaca. Zatim ima i Rajngli za cca 800 € u kojima se hrana sprema na način da cit. „Kod mesa ZAPREMINA i VOLUMEN ostaju nepromijenjeni u procesu kuhanja.“ Zanimljiva su mi i na pitanja: Jeste li zaposleni? Odgovor: Da osigurava, da ćete naučiti sve o Mirovinskim fondovima 2 i 3 stup te prinosima u prošloj godini istih. Jednom je jedna ženskica zvala i intervjuirala me o tome: Kakvo je moje zdravstveno stanje, te da se njoj to čini dosta stresno, pa će mi zato poslati nekog pametnjakovića koji će mi za 2000 € pokušat uvaljat stolac za masažu, a poslije tretmana na njemu, gotovo je siguran jednodnevni boravak na Toaletu. Imao sam i iskustva sa neki stambenim štedionicama, samo što sam odmah mladoj dami dao do znanja da su mi kamate malo ipak premale. Zadnji srećković koji je zvao bio je iz SDP-a, a zanimalo ga je jesam li čuo možda za njihov Obrazovni program, na što sam pomislio: Neeee, ali sam zato čuo zato da je mladićeva sestra, nekoliko puta osvojila nagradu Hustlera, kao sisačica mjeseca, koja se sastoji od dvije kutije japanskih kuglica. Ah ponekad te doista usreće svojim razgovorima tako da pomisliš na onaj potez promjene telefonskog broja uz zabranu objave u telefonskom imeniku.

- 20:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #