Berini dnevnici

utorak, 02.09.2008.

Reanimacija - Pac is Alive.

Što drugo reć nego li svrbe me prsti. Neki znaju s njima, primjerice pišu, kopaju nos, stavljaju ga u pak, dok cure, recimo, vrlo vješto svoje prstiće stavljaju u....

naravno novo prstenje, koje im je kupila još ona preostala mala grupica macho muškaraca. Ista ona koja ih na dnevnoj bazi zavodi svojim trokrakim prijateljima, ulaštujući im kromirane naplatke barem pola dana, ne bi li zasjele u njihove kožne siceve sa spuštajućim naslonom. Obično vrlo primitivnog shvaćanja vrijednosti, tipa svaka pada na moj CAR-oslav. Ma kitu, viš tak predvečerje, muzikica, sokić, trava pokošena pred kućom, ugodno društvo i ona sama na prozoru. Macho del Pierro - ulaštne kabrice, više podsjećaju na neke vrtić- cvečka - lakirke, nego li na cipele. Dakle lagano uklizavanje u bež pantalonama na cre crte i svjetlo plava hawai košuljica leprša ko čmarnim vjetrom ponesen, guzni ubruščić te dolazi do nje, vrteć oko prsta ključ sa vidljivim statusim simbolom propelera, što nekad izrađivahu motore za avione. Baš me zanimalo onak iz fotelje jel u pitanju 1300 na plin ili možda ajkula, no s druge stane mi je pucao kurac jer uživah u prizoru budućeg odjeba, dok sam ispijao čaj i mlijeko na slamku, da fermentacija što prije uzme svoj danak u prostornom lebdenju. I sad, pomaknuvši zazvjesu sa svojom ringišpil igračkom tako da je curičak skoro dobila vrtoglavicu. I... popravlja hlače te mirnim pokretima ramena ju lagano lupka dok ona čist nevino viri kroz prozor. Pa se okrenula da vidi ko je to budi iz misli, kad li ima što vidjeti -->smajl koji nije skrivao ostatke hrane i skorena lak frizura s vidljivim slavonskim oranicama načinjenih poprilično gustim češljom. Vrti i miga svojim kestenjastim očim te zabacuje glavu prema van ko da ima epliepsiju, očekujuči njezinu reakciju. Nekoliko trenutaka ga je fiksirala i zatim dobacila pogled prema jednom prosječnom dječačiću, zabacujuči zanosno svoju smeđe-plavu kosu, uz kurvinski smajl plavih očiju. Popih već poprilično pa mi se činilo pomalo smiješnim, taj primitivno-paunski pokušaj zavođenja. Lagano dječačić došeta do prozora i prozbori:

- E stari viš onaj tam Tomos automatik, ee to ti je moje.
- A znaš kaj ja imam za razliku od tvog BMW-a ?
- Kaj - pljucne on umišljeno.
------> NJU, odgovori s podsmijehom....


Ma da, klasičan primjer Bond djevojke - čista preslika.

Image and video hosting by TinyPic

- 08:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #