[...Fali samo jedna, jedna rijec nisam losa, suze ce ti rec' da sam kriva, sve ti priznajem al' u dusi tvoja ostajem...] - #...FucKiNg PrinCeSs..# - Blog.hr

[...BLOGOVI KOJE JA REDOVITO POSJEČUJEM...]

Ivančica
Heni
sekee
Ana
Slaven
Josipa
Gaby
Marija
Marta
Šiky
TenSsa
BarbarSsa
TenSsa & BarbarSsa
Monika
Marta i Petra
Ana K.
Dajana
Beya
HeLLga

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)

Oš/neŠ

kostur by Miss Enchanted

diZz by Anna

[eyeieyei...:))))...]

..ovo je MOJ blog..tak da...ak se nekome ne sviđa, ima gore ×..i izlaz mu je slobodan...
...dizZajn koji je trenutno na blogu sam JA sama napravila...:)))...a zahvaljujem se miss Enchanted..koja mi je stvaarno pomogla, tnx još jednom...





evo za početak samo jedna pjesma, koja se meni presviđa...i koja savršeno opisuje moj život...
pjesma svira odmah u pozadini, a ispod su i lirike...xD
dalje me upoznajte u boxu isto...i što još reći..osim...uživajte...



Hilary Duff Lyrics
Someone%27s Watching Over Me Lyrics


Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 07.09.2008.

[...Fali samo jedna, jedna rijec nisam losa, suze ce ti rec' da sam kriva, sve ti priznajem al' u dusi tvoja ostajem...]

eto da...pozZdrav ljudi...evo i mene. Evo nedjelja pri kraju...zlatne žice prošle...ludo smo se zabavili, i eto za kraj ljeta, i sad možemo krenuti u novu školsku godinu...tuzaniako ja još ništa pravo ne shvaćam, al ono...eto valjda je krenilo...iako sam ja još na praznicima, unatoč tome što sam prvi tjedan išla ujutro u školu...al svejedno...sam sam zjapila po vani, konstantno...i tak...danas opet spavala do pola 2...i tak, ma kažem vam...PRAZNICI JOŠ ŽIVE U MENI...hh. I dobro...e sad...da vam malo prićam...
eto prvo bi mogla malo o školi...hmm...eto da, ma u školi je kuL, što se tiće tak zezancije...jer kod nas u raZzu nikad toga ne fali...heh...nitko nam nie pao...još smo u istom sastavu...iako smo dobili 3 nova učenika...jedan pao, jedna se prebacila, a jedna se doselila...hheh...i tak ma super je...iako ono, učenje je doćii, i to gradiva već krenila...i prvi tjedan prošao a meni već muka...ma katastrofa...opet sjedim s Tenom...a mi ko, uff, ne gasimo se...jbt, ja msm da mi nećemo dugo sjedit zajj...brzo će nas rastavit...jer meljemo...uff,..a tak je bilo i prošle godine, pa su nas skroz opominjali, a moramo se malo smirit...iako je to dost teško, ipak sam to ja...iii ipak je to Tena...hhh...i dobro...eto da..msm da je to to od škole...sva sreća ovaj tjedan idem poslije podne pa mogu spavat ujutro...uff...e da...i prvih dana sam bila jako jako jako jako tužna, jer nisam u smjeni s mojim naj naj naj dražim gimnazijalcima...ma umrijet ću...al ajj...polako se mirim s tim...iak mi je teško...al et...držim se...
ajmo sad dalje...
eto da vam prićam malo o zlatnim žicama...ma sve 5...e predobro je bilo, najbolje u subotu. Iako je bio jedan problem u četvrtak i petak...jer ono išla sam ujutro u školu, i u subotu!!!...uff...pa mi je stara srala kao da do 12 dođem kući...ono nisam mogla vjerovat, al et, uspjela sam izvuć onih bjednih pola 1...[hh]...a dobro...a u subotu, tj.jućer sam do 1...al bilo je pre pre pre dobro...ono da...e al nemogu vam rijećima opisat...bila sam cijelu većer u Deji...slabo sam izlazila, možž jednom u cijeloj većeri...jer je bila tolika gužva, da ti treba pola sata da sam izađeš, pa toliko i nazad...pa mi se nie dalo...hh...taj mi je bilo predobro. Ono ekipa savršena, društvo...glazba...to okruženje...atmosfera...ma sve za 5...jedva sam otišla kući, i čujem da je svima, al svima bilo predobro...baš zakon...jooj da se bar vrati...al oke..aj, sve to...eto da...
e neznam šta bi vam više rekla...msm da je to to...
e da...moja Dona se okotila, tak da imamo prinove u obitelji...[hh]...hihi...al otići će oni brzo...taman dok se priviknem, podjelit ćemo ih..baš žalosno...hih
a dobro...eto da..sad stvarno msm da je to to...ev privodim ovo kraju...
poZz svima...koji su jućer bili u gradu..uff..koja ekipa...volim vas sve...kiss
i poZz vama svima...koji čitate...bokiČČ...kiss



| pljuni... samo(43) | ak baš moraš... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.