...Poučena iskustvom...


Nisam sada namjeravala srati nista dubokoumno... Toga se na ovom blogu pokusavam osloboditi i pokusavam sve svoje misli izreci u sto sazetijem smislu... Samo sto to tu i tamo malo teže ide! Pa se onda izgubim jedno vrijeme sa interneta općenito (ne samo sa bloga) i nema me uopće doma da nebi pala u napast...

I eto sada, krenema po netu surfati i naletim narafno na cijeli labirint blogova mojeg kaja... Vrate se sječanja od prije par godina, vezana za srednju školu... Narafno odmah saznam neke nove tračeve (koji me takoreči ne zanimaju ali ljudi u ovome gradu imaju tu manu da svaki novi trač saznaju vi kao nešto "must-know")... Ali niti to nije toliko stašno (a jebiga živote, moramo se petljati u tudje stvari jer nismo zadovoljni svojim životom - čak štoviše toliko smo ogorčeni da se uopće ne bavimo svojim stvarima)...

Najstrašnije mi je kada vidim blog neke cure koja je kao velika navijačica, a jos mi je gore gldati kako se iz postova u post pojavljju nova imena "cool" članova dotične navijačke skupine koji su stara garda i koji imaju oko 30-40 godina... A one u njima vide uzore...! To je nešto stašno... Hoćete da vam ja kažem kako to ide? Sa svojih 15 godina u njima vidite Bogove koji mrze policiju, koje mrzi policija, koji se ne boje napraviti išta i koje čisto boli kurac za sve... Mislite li da će se brinuti za vas? No da nastavim, onda krenete dangubiti sa njima (svako gostovanje je vaše i na svakom gostovanju barite nekog drugog i smatrate sebe jako ljepim i jako vrijednim djevojčicama)... E ali idila ne potraje... Školu popadate kao kruške, starci dignu ruke, i sve bi to bilo savršeno da imate to "savršeno" društvo... Ali ga nemate je ste nazivani samo kada se nekome jebe....
Prihvatite činjenicu, oni su osobe koje vas nikada neće pitati kako je prošlo na nekome testu, kada ste povrijeđeni i tulite kao kišna godina, oni nisu osobe koje može nazvati i jadati se. Ti dečki imaju svoje cure koje neće ostaviti zbog vas, mogu vas jedino iskoristiti...

...UČITE OD ISKUSTVA DRUGIH CURA KOJIMA ISTO ZVONI MOBITEL SAMO KADA JE NEKOM OD NJIH DIGNUTI KURAC! NISTE POSEBNE I NEĆETE BITI JEDINE.

Jedini naćin na koji mozete "uspijeti" u tom društvu je da nemate dečke unutar te grupe... no to je ravno mgućnosti da se sutra preselimo na Mars...
Iskreno, ja sam imal asreću što sam u to društvo ušle preko dragog sa kojim sam već jaaaako duuugo... Tako da me sada više nitko niti ne doživljava kao osobu ženskog spola nego osobu sa kojom mogu sjest i napiti se a da im ne pizdi... Jednostavno kao zajebanicu...

Dragi moji hejteri, i svi koji namjeravate popoljuvati ovaj post jer naravno nije bas prigodan za one koji su pronašli u njemu imam samo jednu poruku:





19.05.2007. | 15:29 | 6 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



...POČIVAO U MIRU B...
30.05.2007




Bella Wolf
MySpace


...I have PMS and a gun... DID YOU HAVE SOMETHING TO SAY?...
Myspace layouts


...Kontact ME:
bwolf@net.hr...
myspace layout


...SVRŠIT ĆU, S VRHA KATEDRALE, S VRHA KATEDRALE BACAT ĆU BANANE! SRETAN KAO MAJMUN BEZ LIJANE S VRHA KATEDRALE BACAT ĆU BANANE...
Customize your blog


...You're no good for me,
I don't need nobody.
Don't need no one,
that's no good for me....


Linkovi

Playboy Images


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
VIP
NET
STUDOMAT
Friendster images





Image Hosted by ImageShack.us


Images for your blog


Volim:
- cokoladu
- Rijeku
- slikati (fotoaparatom)
- guditi dragocijeno vrijeme na netu
- mog misa
- piti
Images for your blog


Nevolim:
- dosadu
- nepravdu
- dvoličnost
- rižu
Blog images


MySpace Graphics codes


...Neću izdat ja, Boga nikada! Neću gasit sunce koje s neba sja! Neću zbog tebe, rukom na sebe - jer ti me voliš i ti se boriš za mene...
free image hosting hosted images


...Hej da mi je s tobom, kao prije, dočekati zore! Pogledati dolje, sa Svilaje na Petrovo polje...