Perfect circles

Dugo me nije bilo...doma sam, sjedim na krevetu i cekam...vrata su zatvorena...prazna soba...bjeli zidovi...samo svjetlost monitora osvjeljuje predmete u neposrednoj blizini...kao da je noc progutala ostatak svijeta...
Sve se mjenja...ne zelim zaboraviti...zelim se vratiti...prozivjeti sve ponovo a ipak ostati na istom mjestu...vrtim se u krug...sve je sareno u mraku...boje se mjesaju i postaju jedna...
Ponekad nas neke stvari vuku u proslost, pokazuju nam krivi put a mi ipak ne skrecemo...opet sve iz pocetka...kao da nikad nije bilo...sjecanja...predvidanja...svijet...noc...
Kasno je...ili mozda ipak prerano...

Sve oko mene mi se cini poznato...vec zavrseno a ipak novo, nepoznato, cudno...pokusavam napraviti neki red u svojoj glavi...ali ponekad mislim da je dobro tako...to sam ipak samo ja, zbunjena, nesavrsena, onakva kakva zelim biti...

Zbunjena...hmmm...da! definitivno lud...a pogotovo u zadnje vrijeme...mozda pms (joj, da bar – nikad nisam mislila da bi se tome jednog dana mogla veseliti :-))...nedostaju mi neki ljudeki koji mi puno znace...svijet se okrece a ja zajedno s njim...hej, samo malo, ja bi pauzu (ali nitko me ne slusa)...mozda bi mogla jednostavno stati...ali mislim da se nista nebi promjenilo...

Hehe...bas volim lutati...gubiti se zujo...

Uskoro se vracam u Rijeku...boli me glava samo kad mislim na ucenje bang...cini mi se da mi se mozak previse naviknuo na ovu pauzu...moram ga aktivirati, ili prvo barem probuditi :-), ali mislim da me ne slusa...
Naviknula sam se na rano budnje, sad mi vise ne treba ni budilica, ali cim shvatim da me ceka ucenje, postajem odjednom jaaaako umorna :-)...sad sam trenutno bas nekako budna, spremna za akciju (samo ovisi kakvu, jer mi se cini da bi me cak i tezina knjige sad uspavala pa ne zelim ni razmisljati o onim malim slovima na 1000 stranica)...takve knjige bi se trebale uvesti u ljecenje protiv nesanice: “citajte svaki dan prije spavanja knjigu iz fiziologije” – hmm...ali mozda bi to uzrokovalo jos i nocne more...ma, najbolje da zamislim kako je to zapravo neka jako zanimljiva knjiga i kako ne smijem citati (zabranjeno voce je najslade voce :-))...ali mislim da je to nemoguce...
Sad sam bas shvatila kako imam veliki krevet a ipak uvijek spavam samo na jednoj polovici...bas bzvz...sad cu danas spavati u sredini, mozda se probudim sretnija :-)...ipak moram iskoristiti sav taj prostor vec kad ga imam...
Sad kad tako razmisljam o svom ljepom, velikom, toplom krevetu, mi se nekako pocelo spavati zijev...ocito mi danas ipak nije trebala knjiga iz fiziologije wink...

Idem ja polako, moram se sutra probuditi rano jer vozim sekicu u skolu i onda naravno moram...dalje spavati smijeh

Saljem slatke puseke...
I svima zeli laku noc... wave

  • 12.02.2007. ,23:58 || komentari (0) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Never ending story...| Izgubljeni andeo...| Sunshine...| anytime| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Shadows...