ovaj........da people are strange; poštujte to!!!!!!!!!!!!

srijeda, 30.08.2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja teddea. utočiste ludila. ona, mia i ja cinimo sveto svinjstvo...
mia je moja najstarija prava prijateljica, ako ne i jedina, iako si nikada to nismo dali do znanja za vrijeme nasih setnji kvartom s malom kim-njezinim psom. sesti razred. ako ikoga ikad zovem svojim, onda je to mia, jer ne postoji prijateljica s kojom sam bila toliko bliska kao s miom.
teddea je definitivno najludja osoba koju znam. ali kao takva mi jako pase jer njezino ludilo ohrabruje moja ludilo. trenutno je ponovni sastanak svetog svinjstva moje najvece veselje, jer to su dvije osobe koje toliko volim i uz koje se ne trebam dokazivat, nit smirivat, ni nista. jednostavno mogu bit ja...
u svojem izvornom obliku, kao psihopat. slobodna.

njih jednostavno obozavam, i nekako, ma gdje bila, i sto god raadila u zivotu, nece mi bit tesko nazvat ih, zagrlit, i izljubit...

oink on!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 03:35 - reci (7) - ko bi to printo - ????

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.