ovaj........da people are strange; poštujte to!!!!!!!!!!!!

nedjelja, 06.08.2006.

jesam li vam pricala o tome koliko volim tamaru???!!!

evo me.......................
tu sam........................
dosadno mi je.............
glupa formula jedan...............
cuh se s babajkom.................
dosadno........................
irish republican army................................
post.........................................
dosada.......................
ne da mi se ucinit si zivot, dan zanimljivim....................
tupa sam......................................
shvatih da ne volim gotovo nikoga......................
čak ni njega.......................
ali tako to ide.....................
'volim vas'....................
dal to zelite čut......................?
moram ic pit colu.....................
i jest chocoladu

dakle, tu sam, u otočcu, ljencarim sa svojim dragim ivorom-to mi je sekin muž, opet izazivam pomutnju i sukob po obitelji, mamu sramotim pred babama pricanjem o tome kako sam lezba, a ni nisam. volim gledat reakcije. smijesno je sve to...ne da mi se vise ni trudit se bit bolja osoba.
uživam u svom zlu.
jedino pokusavam bit bolja prema svojim frendicama.

razmisljam o Tamari. u zadnje vrijeme puno mislim o toj osobi.

jer je stvarno zagonetna, nije mi jasno kako je uspjela tako se promjenit. na bolje, definitivno na bolje. prije par godina smo bile 'najbolje prijateljice'. no to se izjalovilo. i onda smo do sad bile onako, poznanice. tj. bilo mi je jaaako drago srest ju, ali se bas nismo uopce druzile.
no ove godine sad, ovih nekoliko smo se opet pocele druzit.......... ne mogu vjerovat, kao da smo citav zivot prijateljice, jer me dobro poznaje, a mislim da i ja nju kao osobu dosta dobro poznajem.
sad smo se obje vratile jedna drugoj natrag. i jednostavno uzivam u nasim razgovorima, nasem tzv. novonastalom prijateljstvu.
toliko me osvjezilo kao osobu njezino pojavljanje u mom zivotu i toliko mi je drago sto je i dalje tu, sa mnom...
jer ona je jedna predivna osoba. dobra, pozitivna, pametna, mudra, rijecita, iskrena. jednostavno je volim, jaaaaaaaaaaaaaaaako. vise no ikad.

cak je i pozitivno budalasta, za razliku od mene.

tamara- my Venus in blue jeans.
to vam je pjesma od Jimmy Clantona, ako je cujete, shvatit cete o cemu pricam.

eto toliko od mene- jos jedan neartikulirani post
cmok
- 14:33 - reci (2) - ko bi to printo - ????

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.