< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Dont Click Here

*NOVO*

Traffic Counter
Game Cube Online Rentals
















Blogovi koje posječujem

Nik@
K@rl@
@lb@
dOrO
iv@n@ & dor@
T@nj@ ¨
_Pelic_¨
_S@ndr@_¨

O MENI........

IME:Petra
PREZIME:........
NADIMAK:pepa,pepolly,pepač
DATUM ROĐENJA:3.1.9?
OBITELJ:sestra tamara,starci,pas
NAJ FRENDOVI:Nikić,Ena,karla
ŠKOLA:o.š.marije i Line
VOLIM:jest,pit,frendove,gnjavit ljude(Niku),spavat........
MRZIM:kurve,umišljene,lezbe,drukere...
ANTITALENT:balet(apsolutno)
TALENT:za sve sportove s loptom
HOBI:tenis........
LJUBAV:.......(tajna)
OVAKO IZGLEDAM:(kako da ne)
blog layouts

blog layouts



adopt your own virtual pet!


srijeda, 23.08.2006.

*DOSADA ME UBIJA*

OOLLAA:)LJUDI PA KAK STE MI VI ???!?*!?*!?*!
ja sam super..naughty...evo ove dane vam nisam mogla pisat jer sam stalno bila zauzeta,
a baš mi se i nije dalo....ja sam prekjučer bila u trstu....i poslje u KOPRU....i nakupovala se
tooolko toga...smijeh..a uglavnom sam si išla kupit sva ta sranja za školu -(znate kako to
ide .. nova torba,pernica,bilježnice..)....i nove sk8erice,al sam si još kupila i hlače, 5.majca...
.i još takvih gluposti....eo ja sam stalno na plaži i na tom glupom suncu.....i sad sam ko
neka crnkinja..i još sam tamne puti...heh deaddeadzujo


joooj....kad se samo sjetim....za manje od 2 tjedna je škola...uf ..katastrofa...e da...
iduči tjedan idem u Gardaland (neznam ak se tako piše) na dva dana.....uuu bit če luuudo,
heh....mislim bila sam kad sam bila mala,mala...al se ne sječam ničeg...


evo ljudi to bi bilo to.....za danas ...pišite mi komentare....pussa za sve kisskiss



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

˘˘I will always love you˘˘