četvrtak, 21.09.2006.

neki


neki ljudi su toliko ufurani u svoju pamet i mišljenje
da jednostavno ne žele čuti druge. neki ljudi ne žele
prihvatiti činjenicu..
neki ljudi ne žele biti voljeni,,.
neki ljudi uništavaju druge ljude,..




razmišljam si šta je sve ovo meni trebalo:
1.sjebala sam si školu,
2.uništila najbolju vezu,
3.upropastila prijateljstvo s najboljim frendom....
??????????????????????????????????????????
koja sam ja glupača

al drago mi je kada znam da se mijenjam i postajem ozbiljnija,
i da imam ljude koje mi ispunjavaju život, i pomažu mi u njemu.
imam ljude koje volim, mada sam ih dosta izgubila.
al kako se kaže: Uči se na vlastitim greškama.
pa se nadam da ću tako i ja,,

23:17 | Komentraj (6) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:..:moo_ bu-hu:.. Dizajn by:Freaky Layouts