nedjelja, 27.08.2006.

headbang
KAO ŠTO SVI VEĆ ZNATE,
PALA SAM RAZRED..
headbang

19:39 | Komentraj (3) | Printaj | #

ponedjeljak, 21.08.2006.

UTORAK !!!

nije utorak,al sad će.
samo sam htjela reći da se svi molite za mene i držite mi fige za sutra. u 12 sati je, pa se sjetite, ak ne bude spavali.
sretno svima koji imaju popravni, a ima ih puno, skoro sve moje pičke. dea, kelly i ja ćmo napičkat anu, a maja će dat da ju radić jebe za 2. to se zove trud!!

ako ne prođem više me niko nikad neće vidjeti. baciti ću se u ođenicu, :)
poooz

22:16 | Komentraj (9) | Printaj | #

subota, 19.08.2006.

evo i mene. a jedi..ga kad mi se neda pisat. a i ovih dana kad sam "radila" nisam imala kad. radila sam od 5h do 1h navečer, i onda poslije toga van. u subotu sam dosla u 2h doma, jer se davoru i meni nije dalo ic van. u nedjelju smo išli s igorom (frend iz njemačke) van, bilo je odlično. u ponedjeljak vise ni neznam, u utorak sam išla s vedranom u time, naplesala se, i u pol 4 doma. u srijedu smo se malo poslije šetali i onda nismo znali kud ćmo pa smo otišli pit. došla sam doma u pol 6, a moji misle da sam došla u 4h..

večeras sam bila u gradu sa sestrom i njezinim curama(spaljene su), malo na cugi. davor je otišo kod bake pa se nećemo vidjeti 6 dana.

u srijedu sam se naradila ko konj, bilo je brdo ljudi, a i zato sam dobila para,, sad si mislim kupit novi mob, ovaj mi već ide na jetra. imate kakav prijedlog??? pomozite, jer neznam koji bi. htjela bi nokiu al neznam koju. nemam baš puno para al nađe se.

u srijedu mi je čak robi (bivši) uputio par riječi, nemogu vjerovat. inače mi nekaže ni bok.

i tak,, u utorak je popravni,, već se tresem. ono učila sam, al nisam sigurna u sebe. a ako prođem (nadam se da hoću) neće me bit doma sigurno, iam da nadoknadim sve ove dane što sam bila doam i nisam izlazila. uf,jedva čekam. stara mi rekla da ako porođem idem kud god hoću i kad hoću, smijehsmijehsmijehsmijeh

i tako ljudi,,ode ja spavat. a neki od vas bi se mogli češće javljat.
pozdrav mojim suhopoljčanima i gradskoj djeci !!!
puno pusica

00:11 | Komentraj (3) | Printaj | #

petak, 11.08.2006.

...


ljudi, događaju mi se sranja. moji me ne puste nigdje zbog popravka, s vedranom sam se posvađala i ljuti se na mene zato što imam dečka (davor,lik s bazena, s kojim mi je super), i zato jer sam mu obećala da ću bit s njim (hodat), i ja glupača. znam uvijek sam ja za sve kriva (al stvarno). sad se jako bojim da ne izgubit najboljeg prijatelja na svijetu, jako ga volim, al kad nemože bit kako on hoće i svi ostali. trenutno je na moru, čujemo se svaki dan, tj. nije mi se javio jučer i danas, popizdit ću. vraća se tek u utorak, pa ćmo se valj vidjeti.. svi su na njegovoj strani a mene niko ne pita šta bi ja htjela, čak ni moja sestra.

davor- odličan lik, vidimo se i čujemo svaki dan. pitate se na koju foru? pa.. bježim kad moji zaspu, vraćam se kako kad, najranije 2h, najkasnije 4h,, i tak.. sve 5, zasad.

danas je 11.8. a ja 22.8 imam popravni, nije da ne učim, učim ja, al sigurno ne dovoljno. jako jako jako se bojim. ko zna kakav se dan bit sestri kad nas bude ispitavala, jebati ću joj mater ak me ne pusti,al ipak moram zaslužiti...

sad je i dan grada, rokovo.. a jebeš to, ja si našla posao. prodavati ću od sutra do srijede kokice tamo na centru :) pa navratite!!

aj uživajte u ovom odvratnom vremenu još dok možete!!!

pooooooooozdrav

21:10 | Komentraj (5) | Printaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Copyright by:..:moo_ bu-hu:.. Dizajn by:Freaky Layouts