31.08.2008., nedjelja

ljeto,2008 receno predobro

ljeto hmm gotovo je....puno iskistva i znanja i neznanja i svega sam pokupio na njemu...krenut cu od toga kako je sve pocelo....pocelo je sa toliko problema u skoli.....sa svime...nisam znao da li cu uspjeti sve to drzati...da li cu uspjeti...i uspio sam prosao sam s 5....hvala bogu....zatim dani skejtanja...dani kada sam uzivao i onda je dosla belgija...dan prije puta kod jana smo proveli ludu noc...zaista vrijednu spomena...zatvaranje sezone podruma nazvao bih to tako....dosao sam u hladnu belgiju s dva plana,skejtati i ici u skolu...zaista se isplatilo skolovat,bez obzira na sve...upoznao sam zakon ekipu o kojoj cu post napisat ovo je samo uskraceno sve...jer zurim...begija je prosla najbolje sto je ikad mogla...zadnje ljeto tamo...i zadnje ljeto da idem u osnovnu skolu...slijedece godine cu razmisljat da cu ic u srednju ....evo ugl...ekipu koju sam tamo upoznao su svi stranci jednakoga znanja francuskog jezika kao i ja...bilo je to 3 tjedna...stecenog svega...od poneke ljubavi kod nekih,simpatija...svega...prijateljstva su mi najbitnija tamo bila...najvise naveed i annabelle....nadam se da su u redu ....i cristina...takoder i pablo...i nadia ...i tais....jao...kada se sjetim svega toga...nakon belgije,londona,parisa....docekao me zagreb s par dana zabave...u kojim sam stekao svoju ljubav...zaboravljajuci na proslost i na belgiju i na sve sam se uputio sa cicom i drashom na more...koje je jednostavno bilo predobro...provedenih mjesec dana u belgiji i svijetu i s borjanom u londonu ..i ekipom po briselu...i skejtom ...dosao sam mjesec dana u zadar tj bibinje gdje je bilo predobro...od skejtanja do ekipe...do svega....more mi je ukazalo da se moram vratit s time da je postalo ajme meni dosadno...svi su otisli natrag...evo zeludac mi radi sto na sat kad se sjetim te slobode...a sutra fucking skola....joj....sloboda je ono do cega mi je stalo...ali sam shvatio da bez nekih stvari neces ni dobiti slobodu...proveo sam onda vrativsi se s mora...jedne od najboljih dana do sad...i kod jana jucer...i danas bez incidenta...i s curom bez nekih problema na skejtu....skejtajuci sam se usavrsio....skolom u belgiji sam se takoder...a s ljubavlju ispunio....a cico...fkt mi je zao kaj sam ono reko prije nego sam zadnji put s tobom progovorio dns...a maybe na duze...nisam mislio bas tako kad sam ti reko neces uspjet...na neki nacin jesam dobro rekao jer nisi..nego si nagnjezdio i slomio ruku ko svinja...i to ispred mene...jao....uzas...evo to je na neki nacin kraj ljeta...strgana ruka...ruka koja je toliko napravila ovo ljeto....je zavrsila...savinuta..:p ajde ljeto...hmm tesko mi je reci to je gotovo...nezamislivo...jos jao...godinu dana ...uzas...10 mjeseci skole...10....aaaaaa-.- uzas....zelim natrag na to more...ali znam da je nemoguce...jer ipak ako odem...ne bih nista dobio...odoh ja cekam hladno pivo....20.9...a sad moram trpit ajde gasi komp idi spat...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.