< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

Moje misli...osjecaji...koje nikom ne mogu reci...a zelim ih izraziti...
mozda to ne znam najbolje,ali trudim se...samo izlazi iz mene:)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Jaaa

Image Hosted by ImageShack.us

Hm...ja sam mala barbika...imam jos blogva ali na ovom zelim ostati anonimna...jer zelim pisati nesto kao svoj dnevnik...gdje cu otvoriti svoju dusu i napisati sve sto me muci...ili zbog cega sam sretna...jednostavno...ja sam cura koja uziva u zivotu...s ponekim trzavicama...koje me slome ali uvijek se uspijem dignuti i krenuti dalje...jer zivot je jedan...treba to iskoristiti:)

Ovu godinu sam odlucila pisati sve pametne stvari koje cujem...ne vazno kome su upucene...

Image Hosted by ImageShack.us


01.01.2008- I.P "ako volis oprosti!"

06.02.2008- G.LJ "postojalo je,ma koliko bilo lose,postojalo je...i ne mozes reci da nije!"

ponedjeljak, 12.01.2009.

.,.,.,.,.,

aaaa tako mi falis jubavi...tako mi fali tvoj dodir,miris,toplina...
ovih 7 dana bilo je presavrseno...svaka pojedina sekunda bila je savrsena...toliko si me usrecio...za svaki moj osmijeh ti si zasluzan,nitko drrugi...svaku minutu smao si mi ti bio u mislima i zelja da budem s tobom...uzivala sam dok smo skupa putovali...dok smo se dirali...aaa pogotovo ad sam samo naslonila glavu na tebe...osjecala sam se tako sigurno i toplo...tako je lijepo bilo zaspati i probuditi se pored tebe...lijepo je bilo osjetiti toplinu tvoga tijela pored mog...zaspati uz tvoj zagrljaj i poljubac i jednostavno znati da si blizu...i probuditi se uz tvoj dodir...to je sve sto sam ikad sanjala i zeljela...sve sto mi je ikad bilo potrebno...tako je lijepo bilo stajati s tobom ...dok je snijeg pocinjao padati..nista mi nije smetalo ni
hladnoca...samo sma uzivala u svakoj sekundi u svakom poljupcu...
obozavam tvoj osmijeh...tvoj pepi pogled...pootovo dok smo u kinu bili...kad sam na tvom licu vidjela iznenadenje i radost..bio si tak meden...tako si uzivao u svakom pokretu...uzivala sam u svakom tvom dodiru dok nas svi gledaju...kad se ni jedno ne obaziremo na druge ...nego uzivamo jedno u drugom....tako je lijepo bilo dok smo se glupirali na koncert i skakutali....dok si me grlio i ljubio...kad si se luudica jedna sakrio od mene...kad sam htjela otici...
a tako mi je zao sto si se razbolio...tako mi je bilo tesko gjedati te onako slabog....sve na svijetu bih dala da sma ja bila bolesna a ne ti...nisi ti to zasluzio...zeljela sam svaku slobodnu minutu provesti s tobom..pomoci ti...samo da se bolje osjecas...tako mi je drago da sam bila uz tebe..da sam te mogla maziti...stvaljai ti hladan rucnik na celo...masirati te...da sam ti mogla napraviti caj jednostavno da sam molga brinuti se za tebe...
jubavi moja...sve na svijetu si mi ti....sve najvaznije...sve sto sma ikad zeljela...tako je bilo tesko otici od tebe...osjecala sma neku prazninu u sebi i jos je osjecam jer daleko si...tako te jako trebam uz sebe...samo me ti cuvas i samo uz tebe se osjecm sigurno...toliko te zelim jubiti i grliti...toliko te zelim maziti i paziti...zelim jegiti uz tebe....govriti ti da te volim...
jubavi moja tako te jako volim



| …KoMeNtIrAj… (1) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.