utorak, 13.11.2007.

Bonnie i Clyde

Moja najdraža Belinda ponovno je svojim pjesmama učinila nešto u mom životu. Upoznala me s definitivno najveličanstvenijom legendom o kriminalu i ljubavi, legendom o BONNIE I CLYDEU. Čuo sam njezinu istoimenu pjesmu i potražio više o tim likovima na internetu. Po onome što sam saznao o njima, naprosto su me očarali. Inspiriran njima, odlučio sam u skoroj budućnosti započeti s pisanjem svog prvog romana koji će se zvati:

VRAĆAJU SE BONNIE I CLYDE

Naslovnica romana:

(Klikni na sliku za pravu veličinu)

Inspiriran istinitom pričom o Bonnie i Clydeu, odlučio sam napisati svoj prvi roman s naslovom "Vraćaju se Bonnie i Clyde". Radit će se o dvoje ljudi (na početku romana, djece) koji jednog dana na televiziji gledaju film "Bonnie i Clyde". Naime, njih se dvoje ni ne poznaju, svatko živi na svojoj strani mjesta. Ona se također zove Bonnie, on se također zove Clyde, i oboje se zainteresiraju za taj film kad primijete naslov u kojem se spominje njihovo ime.

Nakon što odgledaju film, mladi Bonnie i Clyde ostaju zapanjeni i očarani svojim imenjacima iz tog filma. Uskoro se bliži Halloween. Dvoje mladih očaranih svojim imenjacima doći će na gradsku Halloween proslavu glumeći Bonnie i Clydea iz filma. Tamo će se i upoznati.

Proći će godine. Iako će odrasti, Bonnie i Clyde će ostati očarani legendom o svojim istoimenicima. Jednog će se dana slučajno ponovno sresti i udružiti. Tada će započeti razdoblje u kojem vladaju novi Bonnie i Clyde. Uz teški kriminal i zločine koje će činiti, između njih rodit će se strastvena ljubav. Svakim novčićem koji ukradu, svakim čovjekom kojeg smaknu, postajat će sve ujedinjeniji i ući će u novu legendu, baš kao i njihovi najdraži junaci Bonnie i Clyde. Proživljavat će mnoge avanture kroz najmanje 100 stranica moga romana.

I jedna napomena: Moji Bonnie i Clyde imat će sretan kraj!cool

Još jednom velika hvala mojoj najdražoj Belindi koja me upoznala s ovim junacima koji su me zaintrigirali kao dosad nijedna istinita legenda. Imam vrlo ozbiljne namjere s ovim romanom, namjeravam ga i objaviti.

Koliko je samo predivnih stvari Belinda unijela u moj život... a koliko će ih još tek unijeti...cerekcerekcerekcerekcerekcerek

- 22:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #