utorak, 13.11.2007.

Bonnie i Clyde

Moja najdraža Belinda ponovno je svojim pjesmama učinila nešto u mom životu. Upoznala me s definitivno najveličanstvenijom legendom o kriminalu i ljubavi, legendom o BONNIE I CLYDEU. Čuo sam njezinu istoimenu pjesmu i potražio više o tim likovima na internetu. Po onome što sam saznao o njima, naprosto su me očarali. Inspiriran njima, odlučio sam u skoroj budućnosti započeti s pisanjem svog prvog romana koji će se zvati:

VRAĆAJU SE BONNIE I CLYDE

Naslovnica romana:

(Klikni na sliku za pravu veličinu)

Inspiriran istinitom pričom o Bonnie i Clydeu, odlučio sam napisati svoj prvi roman s naslovom "Vraćaju se Bonnie i Clyde". Radit će se o dvoje ljudi (na početku romana, djece) koji jednog dana na televiziji gledaju film "Bonnie i Clyde". Naime, njih se dvoje ni ne poznaju, svatko živi na svojoj strani mjesta. Ona se također zove Bonnie, on se također zove Clyde, i oboje se zainteresiraju za taj film kad primijete naslov u kojem se spominje njihovo ime.

Nakon što odgledaju film, mladi Bonnie i Clyde ostaju zapanjeni i očarani svojim imenjacima iz tog filma. Uskoro se bliži Halloween. Dvoje mladih očaranih svojim imenjacima doći će na gradsku Halloween proslavu glumeći Bonnie i Clydea iz filma. Tamo će se i upoznati.

Proći će godine. Iako će odrasti, Bonnie i Clyde će ostati očarani legendom o svojim istoimenicima. Jednog će se dana slučajno ponovno sresti i udružiti. Tada će započeti razdoblje u kojem vladaju novi Bonnie i Clyde. Uz teški kriminal i zločine koje će činiti, između njih rodit će se strastvena ljubav. Svakim novčićem koji ukradu, svakim čovjekom kojeg smaknu, postajat će sve ujedinjeniji i ući će u novu legendu, baš kao i njihovi najdraži junaci Bonnie i Clyde. Proživljavat će mnoge avanture kroz najmanje 100 stranica moga romana.

I jedna napomena: Moji Bonnie i Clyde imat će sretan kraj!cool

Još jednom velika hvala mojoj najdražoj Belindi koja me upoznala s ovim junacima koji su me zaintrigirali kao dosad nijedna istinita legenda. Imam vrlo ozbiljne namjere s ovim romanom, namjeravam ga i objaviti.

Koliko je samo predivnih stvari Belinda unijela u moj život... a koliko će ih još tek unijeti...cerekcerekcerekcerekcerekcerek

- 22:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.11.2007.

Svaka ptica svome jatu leti

Kaže se da svaka ptica uvijek svome jatu leti. Istina je... Kao što svaka ptica svome jatu leti i uvijek se vraća odakle je došla, među svoje, tako se ja vraćam prvoj i meni zauvijek najdražoj Belindinoj pjesmi koju sam čuo... svojoj La Luni.

Naravno, La Luna uvijek je moja La Luna, prva Belindina pjesma koju sam čuo i koja je toj čarobnoj pjevačici otvorila put prema mome srcu. Vjerojatno sam već rekao, ali ponovit ću...

Nakon što sam prvi puta čuo La Lunu, postao sam ovisan o njoj i nekoliko dana sam je slušao po 20 puta na dan. Kasnije sam poželio više od Belinde i tako sam postao lud za Belindom. La Luna mi je ostala jednako draga pjesma kao i prije, samo što su mi i mnoge druge postale jednako dobre.

Bez obzira što su mi se mnoge pjesme svidjele jednako kao La Luna, La Luna je uvijek zadržala posebno mjesto. Slušao sam je svaku večer u krevetu prije spavanja i to još uvijek radim. No nedavno je ponovno zauzela svoje mjesto koje joj pripada - mjesto vječno najbolje Belindine pjesme.

Na radiju sam čuo nedavno napravljeni prepjev La Lune napravljen od hrvatske grupe Magnetic. Shvatio sam tada neke stvari... Baš sam nedavno razmišljao kako mi se čini da La Luna koju sam čuo prvi put i La Luna koju sada slušam nisu potpuno iste, no mislio sam da mi se to samo čini, da mi je to prvo slušanje La Lune samo izblijedjelo u pamćenju, no sada sam shvatio da nisam baš tako lud i senilan kako sam mislio da jesam. LOL La Luna koju sam prvi put čuo bila je Magneticova La Luna. Toga dana s interneta sam skinuo Belindinu La Lunu i nisam primijetio da se radi o različitim verzijama jer sam prije toga samo jednom čuo tu pjesmu. Bio sam uvjeren da je La Luna koju sam čuo u autu pjesma Belinde Carlisle. Tako sam nastavio slušati Belindinu La Lunu uvjeren da je ista ona koju sam čuo u autu. No iako to nije ta, jednako je prekrasna kao i Magneticova verzija, možda još i ljepša. U svakom slučaju, ta je pjesma otvorila Belindi put do moga srca i jako sam sretan što se pojavila u mom životu.

Sada nakon što sam čuo novu verziju La Lune, ta je pjesma ponovno počela buditi iste one jake emocije koje je budila onih dana kad sam je slušao po 20 puta na dan poput ovisnika. Tako je La Luna ponovno zauzela vrh vrhova na mojoj top listi Belindinih pjesama, i pjesama uopće. Kao što sam rekao... Svaka ptica svome jatu leti, ja se ponovno vraćam svojoj La Luni.

Eh da... napravio sam svoj prvi tribute video Belindi. To je video na kojem se izmjenjuju slike moje sobe i svih stvari koje imam vezanih za Belindu, dok se u pozadini čuje, koja druga pjesma nego moja La Luna :)



Šaljem svim čitateljima lijep pozdrav uz sjaj Mjeseca (La Luna = Mjesec)

- 22:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #