srijeda, 24.10.2007.

(Ne)zgode današnjega dana

Ajd da malo pišem što se meni dogodilo...nut

Danas u podne došla stara po mene, da me odveze kod bake na ručak. I dođemo mi do bake, i kad sam izašao iz auta, stara skuži... ja, budala, obuo lijevu patiku i desnu cipeluheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang

Vraćali smo se nazad, stara je psovala i smijala se:"E pa to se samo tebi može dogoditi!"roflroflroflroflrofl.......da, istina..... samo meni........roflroflroflroflroflVraćali se mi nazad kući po cipelU, boli mene ona stvar, bitno da na CD playeru u autu idu Belindine pjesmecerekcerekcerekcerekcerekcerekRunaway Horses, Vision of You, jbg Summer Rain nisam stigao do kraja odslušaticrycrycry

Eh da... u školi...
Bilo je dobro sretan Saznao sam rezultat nacionalnog ispita iz matematike prošle godine... imam 90%partypartypartypartypartynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtybeljbeljbeljbeljbeljthumbup

Inače, sve se vratilo u normalu... više me nitko ne zajebava za neke stvari... ako je netko iz razreda čitao prethodni post, nikakve loše namjere nisam imao, to je objavljeno u ponedjeljak navečer ;)

I sada navečer... vozi me stara doma, odvezla me i kod frenda po neke stvari za školu. Kasnije je išla u Kaufland, ja je čekao u autu... prije bih popizdio, ali sada ne kad je tu moja Belinda koju sam slušao dok sam je čekaocerekcerekcerekcerekcerekcerek La Luna, (We Want) the Same Thing, Deep Deep Ocean, Valentine, Whatever It Takes. Onda dođe ona u najjebenije vrijeme pred kraj Whatever it takes, pa do kuće nisam stigao odslušati Shades of Michaelangelomadmadmadmadmadmad

Eto, to je ukratko o mom današnjem danu.

PozZzzZZzzzZZZzzzzZZZZzzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzzzZZZZZZZ

- 21:29 - Komentari (7) - Isprintaj - #