Mojoj sestri :*


Kakva sam ja kao osoba?
Ovo neće biti dubinska filozofija, ali prvi put sam se zapitala takvo što. Tko je kriv za to? Naravno, moja darling i njezin blues.

Ja sam dosta zajebana, komplicirana, nepovjerljiva i skeptična osoba, koja poučena kojekakvim situacijama, više nikome ne vjeruje. Svaku osobu koju upoznam prvo dobro odmjerim i proučavam.
U ljudima često vidim licemjera koji će samnom biti dobar dok ne dobije što treba, a nakon toga me otkantati.
Naravno, to nije slučaj sa apsolutno svakom novom osobom koju upoznam, ali je dosta često. A još češće se ispostavi da sam u pravu. I tako se vrtimo u krug. Svaka nova situacija, nova pozadina.
Danas to izgleda ovako: nemam previše osoba kojima se mogu (i želim povjeriti), ali to mi niti ne fali. Nekada, dok sam bila klinka, patila sam na kvantitetu, ali sada mi je dovoljna samo jedna osoba kojoj se mogu u potpunosti otvoriti i povjeriti (osim mog M.).
Ne primam bilo koga u svoj život, a praktički je nemoguće da mi se netko toliko uvuče pod kožu da bih s tom osobom dijelila najintimnije dijeliće svog života.

Moja Darling je osoba kojoj mogu povjeriti apsolutno sve, bez straha od osude, spački ili ismijavanja. Uvjerena sam, kad bih sada prolupala i postala hrvatska mješavina Hanibala, Jack the rippera i Mansona, mogla bih se njoj i o tome povjeriti i podijeliti s njom detalje bez straha.
Ok, u tako ekstremnoj situaciji možda bi me malkice ipak osuđivala, probala vratiti na pravi put, ali znam da bi i dalje bila uz mene.
Kad god pričamo ona izvlači valjda najbolje iz mene (nekad sa odgodom, ali ipak…. mali hrčak u glavi se pomakne). Koliko puta mi je do sada pomogla, bila uz mene, u najglupljim i najkompliciranijim mogućim situacijama, pomogla mi da se bolje osjećam nakon samo dvije – tri rečenice. Strpljivo.
Ona ispunjava moj život, ona je prva i prava. To nikako ne može bilo tko.
Da bi ovako nešto mogao postići (pogotovo kod mene – mrs. Hate them All) moraš stvarno biti poseban, ekstra poseban. Najposebniji.

Ljubav mog života. Moja sreća, teta moje buduće djece… ne po krvi – po izboru.
(da, ljubav ima više vrsta, tako su nas učili dok smo bili mali… da ne bi netko pomislio da si muža varam)


četvrtak, 17.09.2009. u 10:42 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


blebetanja u prazno...
moje brojne nepovezane misli sročene i spojene u jedno...
situacije iz mog i bliskih života....
filozofska razmišljanja i preispitivanja sebe i bližnjih....
životna otkrića, razočaranja i sreća.....


Vi kliknuste puta



Čitancije


Nebuloze moje
Hybrid stuff
Leeloo
Kinky Kolumnistica
Mala crna knjižica
Snoopyshist
B.C.

Dizajneri:
Martina dizajn
Maiandra
Anonimus
Cow designes




BB Incognito