Info Rep. I.

Poštovana omražena,

Obvezala sam se informirati Vaše cijenjeno posranstvo, pa da održim svoju riječ…

Spomenuli su mi mogućnost nekakvog MPO-a. Moram priznati da mi se takva ideja nikako ne sviđa, čak me malo i užasava. Ulovila me nespremnu. Želim da mogu jednog dana svojoj djeci prepričati neku romantičnu pričicu o njihovom nastanku i pripremi za ovaj svijet, a ne okrutnu verziju kako je njihov nastanak bio bolan, sudjelovalo je više ljudi dok sam ja ležala raskrečena na stolu.
Još nismo pravo niti krenuli, pa iz tog razloga kategorički odbijam ovu vrstu reprodukcije, barem za sada dok nam ne gori pod petama.
Znam, vaša uzvišenosti, da bi ova varijanta Vama više nego odgovarala jer je to jedini način kada biste u najkraćem mogućem roku bili informirani o mojoj oplodnji, ali dat ću sve od sebe da Vam to zadovoljstvo uskratim.
Ne dam se ja, nisam se još niti počela boriti. Jedem voća na tone, kao nikad u životu, kljukam se vitaminima i čajevima koji navodno pomažu pri raznoraznim situacijama, pazim na sebe, mislim pozitivno. Idem na razne pretrage, za sada su rezultati obećavajući. Nadamo se da će tako i ostati.
Ali, ajde, (još jedna) pozitivna strana svega je najava promjene zakona o MPO, pa ako i zagusti toliko – moći ćemo si to priuštiti.

U nadi da neću još dugo morati gledati tu skiseljenu facu, i trpiti iskaljavanje tuđe seksualne-i-sve-ostale frustracije, srdačan pozdrav!



utorak, 08.09.2009. u 15:53 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


blebetanja u prazno...
moje brojne nepovezane misli sročene i spojene u jedno...
situacije iz mog i bliskih života....
filozofska razmišljanja i preispitivanja sebe i bližnjih....
životna otkrića, razočaranja i sreća.....


Vi kliknuste puta



Čitancije


Nebuloze moje
Hybrid stuff
Leeloo
Kinky Kolumnistica
Mala crna knjižica
Snoopyshist
B.C.

Dizajneri:
Martina dizajn
Maiandra
Anonimus
Cow designes




BB Incognito