nepogled!

srijeda, 22.09.2004.

kako dalje?

jutros nakon budjenja sam odlucio da je vrijeme da nadjem posao. kupio sam novine i poceo trazit oglase. krenuo sam odostraga, ko i obicno jer tamo iza je horoskop i te pizdarije. horoskop mi je rekao da je danas los dan za nove poslove, ali da je pravo vrijeme za rasplod. to me zbunilo, jer nisam znao sta tocno misle. u jednoj opciji ja sam se trebao pariti sa osobom suprotnog spola, a opet, mozda su mislili da ukoliko imam stado ovaca, da bi ih trebao rasplodjivati danas. kako nisam znao sta cu, odlucio sam ih nazvat, jer bilo je glupo da kupujem stado ovaca ako su oni mislili na onu drugu opciju. zvao sam na broj redakcije, al kad sam objasnio svoj problem - poklopili su sulusalicu uz nekulturnu psovku. bio sam šokiran. no, nisam posustajao, odlucio sam otici pjeske u redakciju. spakirao sam kruh i papriku, nagurao ih u straznji djep na hlacama i krenuo prema zagrebu. hodao sam 3 sata dok nisam dosao u duboku sumu. tamo je stajalo jedno veliko ogledalo. zbunilo me. nisam znao cemu sluzi pa sam ga pokusao razbiti. bacio sam kamen, ali on je samo upao u ogledalo i nestao. to mi je bilo sumnjivo i suprotno svim znanim zakonima gravitacije i egzistencije kamenja u prirodi. da provjerim jel ogledalo stvarno upija stvari bacio sam zeca koji je prolazio, ali i on je nestao. onda sam bacio jos 2-3 hrasta, jedan bor i vikendicu koja se nasla u blizini. sve je nestalo u ogledalcu. zakljucio sam da je rijec o crnoj rupi(iako je ogledalo bilo necrne boje) i da bolje da se ne petljam s tim pa sam se uputio doma. nije mi se vise islo u ZG. odlucio sam da cu kupit stado ovaca jer je jeftinije od kurve za rasplod. nazvao sam gradsku plinaru i oni su mi obecali dostavit 16 ofci i 1 ovana. rekli su do podneva, ali kako je vec bilo poslje podne zakljucio sam da nista od toga pa sam isao lovit vrabce. htio sam napravit onu famoznu bundu za letenje, ali uspio sam ulovit samo 2 puza. stavio sam ih u kanticu sa pekmezom od sljiva nek se odmaraju i otisao ofarbat susjedov auto u cvjetice. kad sam se vratio u kantici je bilo 12 puzeva - 2 mala i 10 velikih. zakljucio sam da su se rasplodili. moj horoskop se ostvario! neznam dali je itko ikad dobio 10 velikih mladih puzeva. odlucio sam da je najbolje da pokrenem obiteljski biznis i otvorim farmu puzeva.
- 19:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>