Harry Potter 4ever

subota, 14.01.2006.

I'm back!!!

E, ljudovi i ja vam pišem novi post. Bila sam na skijanju. Tako sam se razbila!!! Jednom sam pala i trebala sam dobiti gips, ali na svu moju sreću nisam. Hrana je bila super (INA OPET JEDE!!! HEHEHEHEHEHEHEHE). U hotelu su imali jedno (???) računalo, pa sam vam se javljala. Ako nisam bila na skijanju, onda sam bila u fitnessu, i izgubila sam 2 kg, sada imam 50 kg. Svi ste mi nedostajali, ali sjetite se ZA DVA DANA JE ŠKOLA , neee, noćna mora. Uff, "moram učiti". Eh, da, otkrila sam postove na kojima fanovi Harryja Pottera pišu dnevnike, pa sam odlučila postati dio njih. Njihove blogove ćete pronaći sa desne strane. I stavit ću opise likova sa strane iz ovih priča. BIGGG KISSSACH SVIMA!!!


- 19:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>