Harry Potter 4ever

petak, 30.12.2005.

Pripreme za Novu godinu!!!

Eh, meni je pun kufer šetanja po gradu. Bole me noge k'o nenormalne, ali moram hodati, pa nemam izbora. Danas je bila posveta kuća. Al će me zezati suradnice kada dođem na misu. Da, još nešto. Dečki su rekli "Jao tebi i Iji, Veco, ako izađete danas van. ". 100% će nas namuljati sa snijegom. A ja ću biti pametna pa neću izići. Nadam se da neće nitko vas namuljati, ali se nadam da ćete vi nekoga namuljati. Pusa svima. Pozzz!!!

P.S. Ana, ja sam čula od Tene da je Beki pozvala Tenu, Josipu i Inu na doček nove kod nje u stanu. Ne znam je li to nekakva podvala ili stvarno. Ti se dogovori s Inom, jer mi Tena nije rekla da je tebe pozvala, pa ti možeš, ako će Ina ići kod Beki, dogovoriti se sa Martinama, pa možete zajedno slaviti.
- 14:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>