Harry Potter 4ever

petak, 23.12.2005.

NAPOKON JE GOTOVA ŠKOLA!!!!!

NAPOKON JE GOTOVA ŠKOLA!!!! Mrzim školu, iako ću proći s 5, imam 4 iz njemačkog i zemljopisa. A šta da radim, nisam ni ja savršena. Gledam film "Harry Potter i zatočenik Azkabana", jaaako je dobar, a pogotovo Harry... kako je sladak..... jel zna netko kada će se snimati film " Harry Potter i Red Feniksa". Čak sam si skinula nekave pjesme sa soundtracka zadnjeg filma. Totalno sam ovisna o Harryju Potteru!!!
Za Siriusa: Da, bilo bi fora da obojica poginu, ali bi mi bilo malo nemoguće, pogotovo kada je Dumbledore mrtav. Ali htjela bih da npr. Ron i Hermiona, i Harry i Ginny budu zajedno. To bi mi bilo zakon. I htjela bih, ako baš moraju obojica poginuti, da Harry pobjedi Voldemorta, ako je ikako moguće!!! Ha, ha, ha, da bar J. K. Rowling ovo čita!!!

Pozzz svima!!!
- 13:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>