13.09.2006. / srijeda

pricha o slonu,buddha,4.st. pr. Krista

Free Image Hosting       Free Image Hosting

zivio tako jedno jedan indijski kralj kojemu je nekim chudom palo na pamet da pozove na dvor tri slijepca.tri slijepca koja su svaki bili iz zemlje u kojoj nikada nitko nije chuo za slona.apsolutno nisu imali pojma o tome shto je to slon...to im je bio neki apstraktan pojam...blage veze nisu imali shto je to,nitko im nikada nije spomenuo rijech SLON.doshli oni tako jedan dan na dvor i kralj zatvori njih trojicu same u sobu sa slonom i reche im da imaju 10 minuta u sobi sa slonom i koji bude najblize tochnom odgovoru na pitanje SHTO JE TO SLON dobiva ogromnu nagradu,novac,zivot na dvoru,zene...ma ono SVE! ostali oni tako sami sa slonom,njih trojica i bacili se na prouchavanje slona...prvi slijepac pochne prouchavati surlu,pipa ju,gricka,struze po njoj,mirishe ju,kucka po njoj,vuche,udara,pushe u nju...ma nema shta nije radio s njom(mala digresija-hehehehe slijepac koji siluje slona!) enivej,drugi slijepac se uvatio prouchvati slonovo uho...lupa on po njemu,gricka ga,gladi,grebe,isto ko i prvi...dobro...trechi pak se uvatio slonove noge...prouchava on nju isto ko i ova ostala dvojica(da sad opet ne pishem da ju gricka gladi gura i slichno...jare jare...)...proshlo 10 minuta.dolazi kralj i pita prvog SHTO JE TO SLON.on kaze SLON JE ZIVOTINJA JAKO NALIK NA ZMIJU...dodje drugom SHTO JE TO SLON, a on che SLON JE NESHTO JAKO NALIK NA PALMIN LIST S TVRDOM KOZOM...dodje on trechem SHTO JE TO SLON, a on che SLON JE STABLO S JAKO MEKOM KOROM...vidi kralj sva trojica debili,nemaju blage veze shta prichaju i ne da on ni jednom nagradu...
whats the fakin point ove priche???e pa...tezak je point,navodi na razmishljanje i potiche pomalo strah i zbunjenost(taman za mene)...zamislit chete se.i ja sam.sve je postalo relativno nakon ove priche.naime...zapitajte se...da li smo mi slijepci ili kraljevi u ovome svijetu.da li znamo samo onoliko koliko mozemo znati?da...ali da li je to tochno.slijepci su dali sve od sebe i prouchavali slona,ALI prouchavali su samo jedan dio slona i na temelju tog jednog dijela zakljuchili shto je to slon,shto je to slon kao cjelina...shvatili su ga kao cjelinu,da,shvatili su ga kao drvo,list palme i zmiju.postoji li vishe od ovoga shto smo mi,shto nas okruzuje,postoji li vishe od onoga shto znamo,shto mozemo znati?vladaju li svijetom ne ljudi,nego zavjere i tajne?smije li nam se ON?ako ne on,tko se smije?
SVIJET JE NASHA PERCEPCIJA,a da li je nasha percepcija svijet?mi vidimo 3 dimenzije,zar ne...mi vidimo boje koje zapravo ne postoje,zahvaljujuchi razvijenosti(ili ne?!) nashega oka...pchele vide vishe boja od nas! fak! shto je to shto nas okruzuje??? gdje smo mi i tko smo mi...ovakva pitanja bole...bole jer smo svjesni svoje nemochi i toga da je u moch nechemo pretvoriti.bojimo se i zato se trudimo...ali ne znamo jer raspolazemo sredstvima koja su nam dostupna.ne mogu znati koliko je dimanzija oko nas jer nisam u moguchnosti saznati,nemam sredstava.nitko nema.da li je zemlja okrugla?ja kazem da je jer mi tako drugi govore...da...
da li smo mi slijepci ili kraljevi...pita vas moj profesor iz filozofijesmokin

- 22:21 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.