02.08.2006. / srijeda

neam bash neku inspirejshn

Free Image Hosting       ew dosta mi je da chitate swi josh o mojoj machki...prezivla sam to,iako juche bash nisam bila za nishta.dosadno mi je danas.it sucks kad swi s kojima se druzim moraju radit osim naravno njega koji je sad kod kuche al nije zanimljiv,nikud me neb vodio.ko ga shljivi,zato me wodaju swuda njegowi frendowi i cure s kojima se wamo druzim.marijan(moj host dad) sumnja da sam se intimno povezala s jednim od njegovih frendowa.stalno mi govori kako sa zamishljena,smijeshka mi se,govori ljudima kako imam spoj kad me john izwede wan,jucher mi nije vjerovao da me boli nepce jer sam ga nazuljala korom od pizze nego je on bio uvjeren kako me boli od prewishe ljubljenja.od kad se ljudi ljube nepcem?il se ja onda mozda ne znam ljubit?a nek mislish ke hoche,uopche me ne dira za chudo bozje.prestala sam marit u zadnje vrijeme za tudje mishljenje i znate shta,osjecham se puno bolje.what a feelin!headbangimam josh 17 dana wamo,juche sam izbrojala.ide mi se kuchi.zelim biti medju swojim ljudima i prichat sa swima hrvatski.kolko god wolila putovat,uvijek pozelim wratit se glawom bez obzira.sjecham se proshle godine,nakon 3 tjedna u rimu sam misla da chu eksplodirat kolko sam zeljela kuchi.umorish se od stranaca,zivota s drugima i medju ljudima kojima zaprawo uopche nije stalo do tebe nego samo do tvoga novca.ovdje nije takav sluchaj al svejedno.ako dojdem tu nagodinu na faks,ja ne znam kako chu izdrazati a da swaki wikend ne odem kuchi.sad sam wech pochela malo dublje razmishljat o dolasku wamo,ne zelim wishe to tako jako kao shto sam to zeljela prije mjesec dana.nikad mi nij e bio problem otichi od kuche,napustiti ljude koje woli(navika navika),ali kada to stwarno pretworim u djelo,to je wech druga pricha...zar ne.swi mi mislimo da smo jaki,hm?
ewo nekoliko pametnih; ziwi swaki dan kao da ti je posljednji.jednog dana che i biti.
djeca na prednjem sjedalu mogu uzrokovati nesrechu.nesrecha na straznjem sjedalu moze prouzrokovati djecu.
ako wjerujesh da je nabolji put do mushkarcheva srca kroz zeludac,ciljash previsoko.
nikada,ali nikada ne pij dok wozish.piwa che ti se promuchkati.
grijeshiti je ljudski.prebaciti krivnju na drugoga je strateshki.
mushkarci bi manje lagali kada bi zene postavljale manje pitanja.
twoja cijela buduchnost owisi o twojim snowima.ne troshi wrijeme,idi spavati!

- 08:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.