17.07.2006. / ponedjeljak

dobar jutar,ljudovi

zijevsunce opichilo meni ravno u oko...to mu je posao,samo shto radi volonterski...reko ,ko ga shljivi odspavat chu ja josh malo pa na jutarnju kavu s muffinsima.yami.sve je to bila najs ideja al zajeb.hah.dosho mali stvor(5 mu ljeta) i nabio lakat u jedno oko,a koljeno u drugo oko.barbaraaaaaaaaaaaaa ajde se digni,ja bi da se ti probudis,barbaraaaaaaaa...ja se pravim mrtva.
vidi on nema kruha od guranja lakta i koljena u oko pa se odluchio skochit na mene svom snagom.
malo sam vatala zraka josh kojih par minuta al sam ostala zivo.cudesna barbara.opet se ja bacila u zimski san...he,sta ce mali sada...nish vidim ja osho on,nema njega.kad ja o6vorit ochi a on s nozem stoji i smijeshka se on meni kao ono; he,sad si najebala,he...ajojjjj da vidte mene,ja se ustala u roku odmah,budna ko ptichica,samo shta nisam zapjevala "otvor zeno kapiju"...
pouka: bolje shaka u oku nego oko u shaci.
odluchila sam da mi je wamo dosadno i da samo ja mogu svoj boravak wamo uchinit zanimljivijim.
zato chu od danas svaki dan uchiniti neku idiotariju,namcorshto inache neb napravila....moram samo smislit shta.nove svjeze ideje su pozeljne...ajmo pametne glavice da vas vidim.moje ideje su uvijek glupe i nezanimljivije.povrshna sam.
a ja sam se danas obukla da ti dodje da vrisnesh.imam neke shiroke tamno ljubicaste hlace sa zelenim prugicama koje sam presavila kao trifrtalja,crnu majicu s dekoltichem na crvene tufnice,bijelo roza carape na kojima pishe sweet love,crne papuche ogromne s glavom onog lika iz "bozichna nochna mora", crni rajfich na bijele tufnice i unistene jadne isarane starkice(ajme moram ih oprat i zakrpat)....hm....idiotarija za danas obavljenaheadbang
p.s. kako da zakeljim slikice iz my documents wamo na blog?thnx peeps....
manga,glupacha i igor ev vam jena cmaka zato shta ste mi objasnili za slikice i glazbu!kiss

- 06:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.