•RIRI ŠOPINGIRA U MILANU,ITALIJI - FAN ART OBAVIJEST• - •BarbadosBeauty - Rihanna Fenty• - Blog.hr

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

RIHANNA

♥ Ovaj blog je fan blog Rihanne Fenty i još jednom ponavljam ja NISAM Rihanna i NEMAM NIKAKVE VEZE s njom!♥

DODATCI BLOGA:


FanArt


.•*¨¨*•FAMILY SITES (my blogs)

ChrisBrownWorld BarbadosBeauty

.•*¨¨*•ELITE AFFILIATES

CheyenneKimball AlysonMichalka(Aly&Aj) BabyRihanna BritneyJeanSpears1
Madonna MCarey JessicaSimpson HaydenWeb
BritneyPrincess13

.•*¨¨*•BLOG BANNER

BarbadosBeauty_banner

.•*¨¨*•TOP AFFILIATES

Michelle Branch Fan

Ashlee Simpson Fan

Hillary Duff Fan

Maja Britney


.•*¨¨*•OFFICIAL SITE

RIHANNANOW.COM


Kopiranje na ovom blogu je zabranjeno Copyrigtom!


.•*¨¨*•INFO

Ime: •BarbadosBeauty - Rihanna Fenty•
Banner:Sam ja napravila (Nina)
Design:ALBA DESIGNS
Webmiss: •Nina•
Blog otvoren : 02.05.2008.
Photo host: PHOTOBUCKET
Page host: BLOG.HR



online

.•*¨¨*•CONTACT ME

barbadosbeauty@windowslive.com


.•*¨¨*•AUTOGRAM

riri



.•*¨¨*•WRITE TO RIHANNA

Island Records
825 Eight Avenue
New York, NY 10019

.•*¨¨*•DISCOGRAPHY

riri

TITLE : GGGB Reloaded (2008)
RELEASED ON : 11. lipnja , 2008.
STATUS : Nije u prodaji u HR
BUY ONLINE : ----


riri

TITLE: Good girl gone bad (2007)
RELEASED ON: 5. lipnja , 2007.
STATUS: U trgovinama
BUY ONLINE: KUPI ALBUM ON-LINE!


riri

TITLE: A girl like me (2006)
RELEASED ON: 25. travnja , 2006
STATUS: U trgovinama
BUY ONLINE: KUPI ALBUM ON-LINE!


riri

TITLE: Music of the sun (2005)
RELEASED ON: 30. kolovoza , 2005.
STATUS: U trgovinama
BUY ONLINE: KUPI ALBUM ON-LINE!





utorak 15.07.2008.

•RIRI ŠOPINGIRA U MILANU,ITALIJI - FAN ART OBAVIJEST•

Dragi moji posjetitelji , da vam se prvo zahvalim za glasovanje u anketi - HVALA VAM! Prema vašim glasovima FAN ART BarbadosBeauty je OTVOREN! Ali ima jedan problem .... pošto ja ne znam raditi dizajnove nemam dizajn za fan art blog! Ako itko može ikako pomoći ili napraviti dizajn neka mi javi u komentarima...MOLIM VAS! Onaj tko bi napravio dizajn za fan art evo mu neke upute za izgled : Dizajn neka bude sa nekom lijepom Rihanninom slikom/slikama iz nekog photoshoota a na slici/dizajnu neka piše BarbadosBeauty FanArt. Hvala vam svima na posjeti , komentarima , glasanju i lijepim riječima!

P.S. Vjerojatno ste i sami mogli zaključiti da je glasovanje na anketi GOTOVO i FanArt ćete moći vidjeti ako netko ponudi dizajn za njega! Novi post je ispod obavijesti!



Naša Rihanna je jučer išla čak u Milano da bi kupila novu odjeću za nastupe i za "everyday". Ali naravno nije išla sama već je bila u društvu svojih prijateljica i tjelohranitelja. Pogledajte slike!

P.S. Ovo je novi način objavljivanja slika! Samo kliknete na sliku koju hoćete i ona vam se prikaže uvećana. Ovako mi se čini bolje , a vi u komentarima recite šta mislite! Pozzz


riri riri Photobucket Photobucket



| komentiraj (17) | | # |

<< Arhiva >>