< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
www.blog.hr
www.blog.sk
www.weblog.ro
www.u-blog.net
www.xanga.com
www.dietblog.org
www.clagnut.com
www.blogger.com
www.blog.com
www.mojblog.com
www.blogtree.com
www.blogwise.com
www.blogwars.com
www.samizdata.net
www.blog-irish.com
www.bigfatblog.com
www.biblioblog.com
www.ablogslife.com
www.loiclemeur.com
www.blogherald.com
www.bananablog.net
www.blogarama.com
www.rightonblog.com
www.atlanticblog.com
www.blogofdeath.com
www.harveypekar.com
www.gtabloggers.com
www.scienceblog.com
www.bostonblogs.com
www.blogblogblog.com
http://blog.forwriters.org
www.worldmagblog.com
www.corporatism.org/blog
www.theweblogreview.com
http://alcoholic.blog.excite.it
www.sciencefictiontwin.com
www.mikeblog.blogspot.com
www.absolutely-fuzzy.com



Sreća
"Ne postoji sreća, tek njezini izdanci.
Za čupanje se moramo pobrinuti sami."

Anonimna japanska pjesnikinja,
Hokaido, XIV stoljeće

Hana Novakova
banananita blogressum

novakova_hana@yahoo.com

sezonsko sniženje
20.10.2004., srijeda
Zagarantiran uspjeh! Dosta vam je crkavanja ili bez brige i dalje ćete.

Nebrigom stečene vještine najčešće se tiču loših iskustava. Jučer sam se kasno navečer vraćala kući kroz parkom mjesto osvijetljenom ulicom i to me skoro koštalo dodatnih 200 konvertibilnih sredstava. Najprije mi se prepriječio mrtvac, potom skupina malodobnih nedohodovnika koji su očekivali multi ubiranac, mrkenje, pljačku pa šoru. Zvadila sam elektrostimulator i jednom skoro uspjela razbit nos. Nije bilo baterija fićukaj ga. Drugi me zveknuo po labrnji ali onda je naišao neki feminizirani tip pa su njega htjela dohvatit no ovaj im je mrtav-uspuhan uspio zbrisat. Od danas sobom nosim švicarski nož, zlu ne trebalo. Uspjeh mi je zagarantiran jer dosta mi je crkavanja od straha dok po parku tražim odnošajnika života svog. I dalje ću. Tražit.

Screw That: Orahovicu protjerat s tamnim pivom. Nema straha.

- 12:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>