lažljivo lane

13.01.2008., nedjelja

U Zapostavljenom Gradu

postoji birtija T.
T. je godinama služila kao svojevrsni dnevni boravak mladim (i malo manje mladim) rockerima, individualcima, probisvijetu i učenjacima. Uglavnom, stvorila je atmosferu malog toplog birca u kojem se sva klijentela poznavala, zajedno cugala i ispijala kave. U T. si mogao ući na dogovor s nekim ili potpuno sam, u prolazu.... i uvijek bi imao s kim popiti kavu. T. je spajala studente sa Zapostavljenim Gradom, parove i prijatelje, kreirala one tople uspomene...
T. postoji i danas, u pedesetak puta većem prostoru, došli su Neki Novi Klinci, stari su se razvodnili i više se ne vraćaju. Sve rjeđe slučajno naletavam na simpatična mi lica. Puno češće sam Stranac iz Nepoznatog filma među mlađim generacijama i ljudima koji tamo ne pripadaju.. Rastužuje me to.... kao i činjenica da je Zapostavljeni Grad ovih dana prazan i turoban; polovica Zapostavljenograđana je na skijanju.
Ostala polovica je u saboru.
- 11:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga iliti: koji je ovo k.....linac

Posjećujem:

Ako ste zaljubljeni u mene, divite mi se i vaše divljenje ne stane u komentar