Big Baloon

JOŠ JEDAN DAN...

Opet mi je prošao jedan neispunjen dan. Samo nekaj sim, tam, lijevo,desno..nikad ništ. Samo zujim ko' muha bez glave, a u glavi mi stopedesettisućaosamstodvasetipet problema i obveza koje moram napraviti, izvršiti.
A vremena niotkud.
Danas zvala agentica za stan da su kupci dobili kredu, da bi se trebala iseliti, sutra. Ok, tak imam 2 ormara, veš-mašinu i neke sitnice. Sam da s tim završim već jednom, još si i putovnicu moram izvaditi..joooj .Tisuću, tisuću stvari. Sve će to proći, samo da ja otiđem na godišnji, mozak na pašu i „haj lajf“.
Jučer je bilo 5 mj. kako je baka umrla, jučer je bilo 5 mj. kako me je ostavio, jučer je bilo 5 mj. kako je sve počelo. O Bože, kako vrijeme brzo leti. Žbrlj, mrlj, tako se sada osjećam, ne volim te obaveze da ga yebeš. Što se mora nije teško. Imam nos za takve stvari...koje se trebaju desiti, osjećam taj val...potres u tijelu i boom, idući dan zvrrrr telefonski poziv i inove zayebancije. Još ču to progutat i neću više, majkemi.
Pozdrav ovima gora kaj nas gledaju..puno oni pomažu, nismo mi toga niti svjesni. Ali dobro, o tome nekom drugom prilikom.
Sada idem skupiti energije za sutra....i Vama koji čitate šaljem....pusa

05.07.2006. u 13:31 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-PRIČANJE PRIČA, kaj se dešava prek dana.i tak
-možda padne koji pametan komentar

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


CURRENT MOON