BalKanIda

četvrtak, 16.09.2004.

Giganti - Pajo

Upizdumaterinu ope sam izgubijo!!!
Tim rijecima sam popratijo sam sebe kad sam vidijo da je zbilja izaslo samo
77 brojeva Giganata.
Veliki Precjednik zna o cem pricam.
A bijo sam spreman ponudit sebeBogu Perunu da sam u pravu.
Sace ispast da kadgod smo se ja i Blues sporeckali da je Blues uvijek bijo u
pravu.
Ja vise u nicemu nisam u pravu.
Sinoc sam provaljivo u riznicu sa stripovima nebili se uvjerijo u to. Kljuc
mi preskako pa nisam mogo oma otvorit vrata pa sam skido sve Perune sa neba,
uto skocijo stari u gacama pa se izdero:"Mars!!!mali u pizdimaterinu znas
kolko je sati?"
Oma sam na starom zapazijo moje gace koje sam izgubijo devedesetseste u
petom mjesecu komsinicine trudnoce pa zaurlo:"Jeboteperunisat!! Skidaj te
moje gace koje sam mislijo da sam izgubijo devedesetseste u petom mjesecu
komsinicine trudnoce!!"
To mi je bila greska, jer stari kad ih je obuko devedesetseste u petom
mjesecu komsinicine trudnoce iste nije ni skido pa me istim dovatijo po celu
i ostalim organima te sam osto lezat nepomican dok mi se nije obratijo Bog
Perun(post iznad ili ispod), a zadnje rijeci koje sam cuo su bile:"Drugu
Titou su odrezali nogu!"
Jos sam samo stigo postavit zadnje pitanje prije negoli sam se srusijo u
nesvjest:"Koju? Lijevu il desnu?"

16.09.2004. u 15:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Neki od glavnih krivaca


















Zivijoooooooo

Sponzori

Pizza Designs
Karšaj Servis
Septica
Mataković
Kameleon Reklame




Rekli su o nama:
"Vinkovci, Vinkovci selo u dva reda, izdaleka, izdaleka ko New York
izgleda..." MATA! na hr.soc.grad.osijek