balkangay.blog.hr

petak, 12.08.2005.

Nedjelja, prokleta nedjelja

U nedjelju je rođendan moje nikad neprežaljene ljubavi. Katkad mislim da će on biti jedina moja ljubav, jer nitko mi ne daje takve osjećaje kao on. Sve je to jako zajebano, ali se trudim da ne mislim o tome. Zato ću u nedjelju u brda, na planinarenje i janjetinu u moju kršnu Liku. Ipak, želim stavit na blog jednu srcedrapateljsku pjesmu koju je napisao moj dobri prijatelj s kojim dijelim stan i krevet...

Gdje je sad onaj tvoj zagrljaj,
gdje su oni tvoji poljupci,
gdje su obećanja koja si davao,
da bi dobio ono što želiš...
Gdje si ti sad, kome sad daješ slatke laži, koje si meni davao,
gdje je tvoje hladno srce koje ne zna da voli,
gdje je onaj pogled što me toliko boli,
Gdje sam ja sa slomljenom dušom,
gdje su moji snovi,
gdje mi je snaga,
gdje mi je nada,
gdje mi je život sada...

- 10:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Život gay ljudi na našem brdovitom Balkanu

Linkovi

Kontakt

  • oblivion4@net.hr