Free Site Counters
Free Site Counters

Baklja na nebu

27.06.2005., ponedjeljak

Tiho..bez riječi...




Danas mi srećo nemoj ništa reći,
Nemoj pričati, predaj se tišini.
Samo sjedi pored mene...
Sjedi ...sjedi i pogledaj me u oči.

Uhvati me za ruku,
da osjetim toplinu,
da znam da si tu.
Ništa drugo ne tražim,
samo sjedi i budi tu.
Neka vrijeme ide,
Neka polagano prolaze sati,
Sada se moja duša liječi...

Ne osuđuj me što šutim,
Ti ionako znaš što mi na srcu leži.
Samo želim vidjeti tvoj osmijeh blag.
Sjediti i gledati u daljinu,
gledati i izgubiti se u snovima bez riječi...

Kada padne noć polako ću ustati s klupe,
Pogledati u tople oči
Poljubac tvojim toplim usnama dati..
To bit će moja hvala što si bio tu...
što nisi pobjegao.
Šutio si, držao me za ruku, volio me tiho,
ono nešto posebno si sa mnom snio.
Srce će se moći predati pored tebe sreći
jer zlato ti si moja utjeha, moja ljubav i bez riječi.

- 22:41 - Šapni...slušam... (36) - Print - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja baklja

www....

Stihovi velikana

Dare to belive...