Ideja...

26 studeni 2018

Imala sam jučer ideju za pisanje....majke mi.... Ono...baš ideju....ali nisam odmah počela pisati pak je ideja odletjela...tamo daleko....Danas nema ideju jer ja nikada nemam ideje kada je oblačno i kišno, obzirom da se u takvom vremenu nalazim u zoni sumraka. A ta zona sumraka traje od jedanaestog mjeseca pak sve dok ne prestane zima... Još sam super...mogla bih biti deprimirana i piti lijekove....Ovak pijem samo jednu tableticu na dan....a i to mi je problem kada dođem u ljekarnu ili apoteku kak se već to kaže...Uvijek me znakovito pogledaju i kažu "drugih tableta trenutno nemate".... i onda ja blejim i pitam se "pak kaj sam trebalo još nešt dobiti?"....dok dođem iz blago zbunjenog stanja k sebi tek tada ljubazno odgovorim da drugih tableta nema....Pa sad nek ova ljekarka ili kakse već to kaže bude zbunjola...

p.s. e ovo da trebam navesti u koju kategoriju spada ovo pisanje stvara mi psihičke probleme....ali stavila sam i pod zdravlje....pa ići po tableticu u ljekarnu i biti u zoni sumraka smatram da je zdravstveni problem....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.