BAJA Ni5,Ni6

četvrtak, 21.12.2006.

jubilej

Faaaaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!headbangheadbangmad
Nisam otvorio 1000 put svoj blog nego je netko drugi! Da je bar taj to skužio bio bih sretan, a znam da nije!!
Jebe mi se....

Danas idem u nsb i sretnem Renmana, koja spaljevina od čovjeka!! ukratko, uopznao sam ga dok smo bili kod škendera na Viru i snimio sam sa njim spot od mikulića! Spot možete vidjet ovdje-http://www.ivan-mikulic.com/index.html

inače u mom životu nema ništa novo osim što smo sinoć u vivi porazbijali pola čaša koje su upotrebljive! same tuci party
Sinoć nakon probe dolazimo ja i Joja u Vivu kad tamo ekipa: pavlovićm, mikuš, merkađony, neki klinac elza i jedna treba kojoj ne znam ime, ali je ovako znam! Pavlović ne da je mrtav nego je mrtav pijan, tip nije normalan popije pola litre loze a zaljeva bavarijomsmijehjači je od mene nema šta! A onda škender i drugi neka pričaju da sam ja taj najgori!! Sve je bilo dobro dok nije krenula ona pjesma "PREVRNUT ĆU SVE STOLOVE" pjesma počinje tako da pjevač akapela zapjeva refren pjesme iliti naslov JAAAAoooooooo i kreće razbijanje tu, tras, bam

U utorak je bilo zanimljiovo! Prvo svirali u Phonexu a zatim u martini na feštu koju je organizirao Žule, e tu smo fino popilipartyparty hi hi hi!!
Vidite li ovaj smajlićparty- pogledajte ga malo bolje, prvo popije pa zafućka konobarici da donese još po jednu, e tako je nama sinoć bilo!

- 12:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svirka, žene i rakija




    to smo mi

    luda ekipa navijača-portugal 2006

    K.U.D.-Sesvetska sela nakon kvalitetno odrađenog nastupa

    cimer fraj

    mi muški

    ja na spotu sa Mikulićem

Linkovi

  • Free Web Counter

    ovaj složeni mehanizam iliti mjeraČ, mjeri posjete na mom blogu,a postavljen je uz mukotrpan rad 19.05.2006 oko 19:30h

zajebancija


  • opasne trebe....

    prekraasnooo

    Brane među ženama

    pivo...

    Škender razmišlja kraj ovolike pive

    Put ka plaži

    mi na plaži-barcelona


    tu su slike, nadam se da nikog nisam uvrijedio, ako jesam neka mi kaže pa ću ih maknut
    Admin

    Evo Rokya- šta alkohol radiheadbang



    Nino!! ovo je za tebe...





    SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM LIKOVIMA I DOGAĐAJIMA JE SLUČAJNA



    ovdje idu komentari za koje me boli kurac: