BAJA Ni5,Ni6

četvrtak, 18.05.2006.

Skuteeerrrrrr

E da!! Kupio sam skuter, nije sad baš novi, ali je dobar, posebno kad na njemu vozim "curice"!smijeh
Danas kad sam kooonačno išao stavit zadnje kočnice, svratio sam prvo u La kitu na kavu, a tamo sretnoh Irenu kojoj je otišao AUTObus i ja se(pravi BAJA i Dzentlmen) ponudih da je prevezem do stanice! Normalno, upozorio sam je da nemam zadnje kočnice i de se ne smije vozit bez kacige, još sam i ja riskirao jer sam njoj ponudio svoju!
Hvala bogu nije ju htjela stavitsmijeh

Nadam se da će platit negdje pivu za moju uslugu besplatnog prijevoza, a k tome je još stigla u petrinju na predavanje!( inače ima već dva minusa, da je dobila i treći može ingliš zaboravit)!!!

Dođem ja danas kod Dudeka da mi njegov stari namjesti te kočnice, a frajer još spava(mislim na Darija)!
Koji je bio smijeh kad smo išli jest grahsmijehroflNe da sam umirao od smijeha, nego sam plakao! Priča ide ovako...Dudek i ja idemo podgrijat grah i on ga konj ne prokuha!Kad ga je stavio na stol grah je imao neki čudan miris i on ga nije htjeo jest nego pozvao svoju baku da ga ona pojederoflsmijeh Stari je njegov rekao da će ubit staru kad se vrati s posla(ona ga je jučer pravila)ako nam se desi nešto!!

Skoro sam zaboravio, kojih sam šokova imao prošli petak. A jesam muriju prejebao da je to strašnosmijeh
U petak nakon probe kopje nije ni bilo, Skender i ja otišli poslušat dečke iz Jesenovca u Citadelu, tamo sam suknuo par gemišta i kad sam izlazio s parkinga skoro me je murija pobrala! A ija imam peh u tri pićke materine¨!
Hvala bogu nije mi frajer previše srao makar je on bio kriv!!
Nakon citadele otišli u antonijo na pivu, pa u M&M na još par pivi!
U M&M su bili Dario i prijatelji....bogami dobro smo poteglipartyparty
Srio sam jednu malu i otišao je odvest kući iza Dugog Sela, a ko za kurac murija pred "dugim"! Ja NI5,NI6 stanem 20m ispred njih i zamjenim se s tom curom, kao da je ona vozila! Šta jest, jest, nisu ni oni baš glupani i skuže moj trik !! Šupak me odmah zaustavio i morao ići puhat, napuhao sam 0.73 eekALI kao suvozač!!!! Majku im jebem udare mi kaznu 500kn, ali i za to me zaboli jer nisam ja platio nego ova cura!! Ješ se jednom pokazalo da sam pravi Baja...


Eto, sad sam ispričao ukratko šta mi se desilo u zadnjih par dana!! Moram zahvaliti Ireni što me podsjetila da nešto napišem na blogu! EEE da mi je znat otkud zna da imam blog??? To će ostat misterijburninmadburninmad

- 15:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svirka, žene i rakija




    to smo mi

    luda ekipa navijača-portugal 2006

    K.U.D.-Sesvetska sela nakon kvalitetno odrađenog nastupa

    cimer fraj

    mi muški

    ja na spotu sa Mikulićem

Linkovi

  • Free Web Counter

    ovaj složeni mehanizam iliti mjeraČ, mjeri posjete na mom blogu,a postavljen je uz mukotrpan rad 19.05.2006 oko 19:30h

zajebancija


  • opasne trebe....

    prekraasnooo

    Brane među ženama

    pivo...

    Škender razmišlja kraj ovolike pive

    Put ka plaži

    mi na plaži-barcelona


    tu su slike, nadam se da nikog nisam uvrijedio, ako jesam neka mi kaže pa ću ih maknut
    Admin

    Evo Rokya- šta alkohol radiheadbang



    Nino!! ovo je za tebe...





    SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM LIKOVIMA I DOGAĐAJIMA JE SLUČAJNA



    ovdje idu komentari za koje me boli kurac: