UploadCentar.com :: besplatni upload slika

srijeda 13.12.2006. 13:53

kemija ugljikovih spojeva



adopt your own virtual pet!


Oj! Evo stiže božićno raspoloženje, finale glupog nam big bradera, a još nigdi nema snega. Bezveze al ono totalno. Jučer smo imali roditeljski sastanak i mi smo z roditeljima-skrbnicima delali plakata nekvog. Jaj. Onda sam došeu dimo! Mda i danas sam dobil 5 z matematike! se točno! Z testa! 16/16! Ve bi vam napisal koje se ocjene imam al sam ih negdi zametnul. MDA! je. Mda. I danas su se kraljek i rusak fajtali! Ja i mato se vesimo po ogradi i ja odjenput vidim fajt! rusak na podu, a kraljek ga boksa v glavu i trbuh. Onda dojde i štrek i riče i ''gazi'' rusaka svom snagom. Čul sam kaj su bili 1 vuru kod pedagoginje. Hehe. I da! Kao što vidite u duhu božića sam usvojil šišmiša z afričkog rudnika dijamanti. Dok sam ga našel je imal par dijamanti v ustima i ve sam bogatiji za jednu veliku svoticu. Najčešće. Molio bih vas da ga hranite kad god stignete! I to bi bilo više nego sve. Mda. Aj bok!

- Komentiraj (25) - Isprintaj - #